26 Şubat 2013 Salı

Avon Perfect Kiss Rujları

Avon Perfect Kiss rujlarının testerlarına bir arkadaşım sayesinde set olarak sahip oldum.
24lük sette 2 renk aynı çıktı kaldı elimde 22 renk. 
Bu rujların özelliklerine gelirsek dudaklar bakımlı ve pürüzsüz yapmayı vaat ediyor ve vaatlerini karşılıyor. Renk yelpazesinin genişliği, uygun rengi seçme imkanımızı kolaylaştırıyor. 
Hakkında yapılan reklamların tümüne de değer. 
Sürümü kolay, verdiği his harika, dudakta duruşları tatmin edici.
Sadece bazı renkleri çok soluk ve tam rengini alabilmek için mutlaka bir kaç kat sürmeniz gerekiyor.

Aşağıda elimdeki renklerinin tenim üzerindeki görünüşleri ve isimleri mevcut.
Görüntüler elimdeki imkanların en iyisi ile ancak bu kadar iyiler. Bunun için kusura bakmayın.



Kiss Me Pink / Pucker Up Pink / Naughty & Nude / Natural Glow



Pink Prance / Coy Copper / Undressed Brown / Chic Nude



Smitten Red / Racy Red / Make Out Red / Peach Peck



Coral Connection / Caressing Coral / Deep Orchid / Plum Intrigue




Elimdeki Sıraya Göre : Loving Lilac / Mauve Allure / Lacy Mauve



Pink Wink / Lovey Dovey Pink / Berry Smooch

Benim favorim rengim Berry Smooch. Tam  boyunu almayı düşünüyorum özellikle onun. 
Bu rujları tavsiye eder miyim kesinlikle evet. Avon'un karşılaştığım en iyi rujları.

1 yorum:

  1. ben de berry smoocha bayıldım

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...