25 Şubat 2013 Pazartesi

Cilt Bakımı


Bayanlar için en önemli mevzulardan biri cilt bakımıdır. Ufak bir sivilce günümüzü felakete çevirmek için yeterli olabilir. Siyah noktalar ve çiller ise kimisine göre göz zevkini bozan sorunlardır. Öncelikle cilt bakımı ile ilgili kullandığım, aldığı ürünleri tanıtmadan önce bahsetmek istediğim bence önemli olan bir konu mevcut.

2 yıl öncesine kadar sivilce, akne, yağ bezeleri derdinden müzdarip biri olarak kullanmadığım krem, yöntem kalmamıştı neredeyse. Doktorların uyguladığı tedaviler ya yetmiyordu ya da benim sabrım eksik kalıyordu. En uzun süreli krem tedavime yaklaşık 3 ay katlanabilmiştim. Tabi ben bırakınca tüm dertler de geri gelmişti. Üstelik benim sivilcelerim sadece yüzüm ile sınırlı değildi. Sırt, kol, saç, bacak gibi bölgelerimde bile sivilce çıkıyor ve canımı yakıyorlardı. Sivilce olmasa kırmızı kabarıklıklar oluyordu. Artık derdimi siz düşünün. Üniversiteye başladım, baktım olmuyor. En yakın arkadaşımın daha önce gördüğü tedaviyi denemeye karar verdim.

Roaccutane tedavisi. Bu tedavi ile ilgili ayrıntılı bilgiyi de vereceğim. Ama sonucuna gelirsek bendeki tüm dertler, sorunlar tarihin tozlu sayfaları arasında yerini almış bulunuyor. Aşırı yağlı cildim şimdi karmaya hatta biraz da kuruya döndü. Biraz da hassaslaştı. Şimdilik arada(ardı ardına birkaç gün cips yemediğim sürece) tek tük çıkanlar dışında sivilcem çıkmıyor. Aylarca sivilcesiz gezmenin rahatlığını siz düşünün. 

Benim fikrimce kullandığım ürünleri ve bendeki etkilerini buna göre yorumlamak daha doğru olacaktır. O yüzden bu yazıyı yazma gereği duydum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...