24 Şubat 2013 Pazar

Kitap Tutkum



Kendimi tanımlarken kullanmaktan tereddüt duymayacağım en önemli özelliklerimden biri kitap kurdu/tutkunu olmamdır. Farklı türlerde kitapları okumayı seviyorum ama tabi ki benimde en sevdiklerim var. Polisiye, bilim-kurgu ve fantastik kitaplarım bendeki yeri her zaman başkadır.

Fantastik ile ciddi anlamda Harry Potter serisi ile tanışmıştım. İlk okuduğum kitabının Ateş Kadehi olması ise benim için bir tabuyu yıkmamı sağlamıştı. Kalın kitap da biter. Bu seriye ilkokul 4’te başladığımı düşünürsek o zamanlar o kalınlık benim için muazzamdı. Ne kadar sürede bittiğini ise hatırlamıyorum çünkü kitabın yarısında taşınarak yaşadığımız şehri değiştirmiştik. Ama kitap kesinlikle bende izler bırakarak okunmuştu. Seriyi büyük bir hevesle en baştan tekrar okudum tabi.


Polisiyeye Maxime Chattam Kara Büyü ve Tess Gerritsen Cerrah kitapları ile merak saldım. Şimdi sıkı bir Tess Gerritsen hayranıyım. İstanbul Kitap Fuarı’nda söyleşisine gittim, yaklaşık iki buçuk saat bekleyerek kitap imzalattım ve kendisiyle tanışma imkanını yakaladım. Rizzoli & Isles serisi olsun, bağımsız kitapları olsun bayılıyorum Tess’in kitaplarına.



Bilim-kurguya nasıl bulaştım bende hatırlamıyorum. Fakat sevdiğim kesin. Bunların dışında tarih kitaplarını da okuyorum, bilimsel araştırmaları da okuyorum, kişisel gelişimleri de okuyorum. Bundan sonra okuduğum kitapları ve yorumlarını da mümkün mertebe bloğumda paylaşacağım. Umarım yorumlarım faydalı olur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...