27 Şubat 2013 Çarşamba

Maybelline The Colossal Volum Express maskara

Maybelline maskaralarından ilk denediğim The Colossal Volum Express maskara. 
Satışını yapan görevli bayana dolgun gösteren ve uzatan bir maskara istiyorum deyince ilk önerdiği bu maskara oldu.
Bu maskaranın dış görünüşü hoşuma gitmişti alırken.
Fırçasının kıl yapıda olması önemli bir artı oldu benim için.



1. Kat uygulaması aşağıdaki gibi.


Benim ufacık, kısacık olan kirpiklerimi uzatmasına uzattı. 
Ama benim istediğim uzunluk bu değil orası ayrı.
Verdiği dolgunluk da kısmen tatmin edici oldu.
İlk katta topaklanma yapmayan bir maskara.

2.Kat uygulaması da görüldüğü gibi.


2.Kat ile birlikte kirpiklerimi yapıştırmaya başladı ne yazık ki.
Ve topaklanmalar baş gösterdi.
Yine de ben 2 katlı haliyle kullanıyorum.
Ya da başka maskara ile 2. katını uyguluyorum.
Kalıcılığını sevdim. Akşama kadar gayet güzel dayanıyor.
En sevmediğim yanı ise kum gibi siyah taneciklerin dökülmesi maskaradan. Gözümün içine içine giriyorlar. Yüzüme dökülüyorlar. Sonra uğraş Allah dur.

Fiyatına gelirsek indirimden 10 tl ye aldım.
Son olarak tekrar alır mıyım diye sorarsak, başka maskarayı denemeyi tercih ederim öncelikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...