27 Şubat 2013 Çarşamba

Okudum Bitti #3 Kız Kardeşin Hediyesi


Kitap Adı : Kız Kardeşin Hediyesi
Yazar : Giselle Green
Yayınevi : Optimum Kitap
Baskı : 2012

Ana karakterlerimizden ilki Scarlet. Kendisi özgür ruhlu, eğlenmeyi seven, idealist bir botanikçi. Amazon ormanlarında tohum toplamakla meşgul. Noelde eve gelmeye karar veriyor. Başına gelecekleri bilse Amazonlarda kalmayı tercih ederdi bence.

Diğer ana karakterimiz ise Holie. Sessiz, sakin, iş kadını ve bebeği olmayan bir eş. Çocuk sahibi olmayı takıntı haline getirmiş ve bu uğurda her şeyi yapmayı kafasına koymuş. Kardeşi ise tek umududur. Ama umudu kabusu olabilir her an. İnsanlardan bir şey isterken, hele bu denli önemliyse, tekrar düşünün derim.

Scarlet'in ablası için yaptıklarının çok önemli bir sebebi vardır. Bu sebep ikisinin geçmişine dayanmakta ve geleceğini şekillendirmektedir aslında.

Bu kitap için çok fazla yorum yapmak istemiyorum çünkü olaylar bana çok ters geldi okurken. Bu kadarı da fazla artık dediğim yerler oldu. Sonunu ise tatmin edici bulmadım. Seveni olabilir ama bana göre değildi bu kitap. Merak edenler için diyeceğim en önemli şey gerçekten de ahlaki açıdan çok karmaşık bir konu. İnsanları, okurken bir ikilem içinde bırakıyor. Son sözüm ise Allah düşmanımın başına vermesin böyle bir ikilemi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...