27 Şubat 2013 Çarşamba

Oriflame Giordani Gold Jewel Ruj - Pink Secret

Giordani Gold Jewel serisinin bu ruju bana Oriflame satış temsilcisi olduğumda hediye olarak gelmişti.
Daha pembe bir ruj bekliyordum ama gelen ruj daha çok pembe-nude tonları arasında bir renkte çıktı.
Kabı biraz ağır normal rujlara göre. Bunun sebebi ise kabının yapıldığı metalik malzeme. 
Altın ışıltısı ile çekici hale getirilmiş bu seri.


Bu rujun en sevdiğim yanı dokusu oldu.
İçinde nemlendirici varmış gibi ve biraz da parlak bir ruj.
Yumuşak, ipeksi bir yapısı var ve dudaklara bakım yapıyor.
Benim beklentilerimi karşılıyor bu bakımdan.


 Kalıcılık olarak çok da başarılı değil ama. 
Bir de dikkatli sürülmediğinde ruj kabına temas ederek sıyrılabiliyor.
Fiyatı 23 tl. Dönem dönem ise indirime girmekte bu rujlar.


4 yorum:

  1. Ambalajı şahane! ayrıca herkese yakışır bir tona benziyor:)

    YanıtlaSil
  2. Doğal bir ton olduğu için bence de herkese yakışır :)

    YanıtlaSil
  3. Rujunun rengine de ambalajına da bayıldımm:) Güle güle kullan şekerim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim kullanmaya başladığımdan beri benim de en sevdiklerimden :) Aslında tüm rujlarımı çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...