10 Mart 2013 Pazar

8 Mart Alışverişi

8 Mart için indirimlerini o kadar bekledim ama günün alışverişini de bir sorunla açtım.
Watsons'a gittiğimde stant görevlisinin yanlış yönlendirmesi nedeniyle alışverişim içime oturdu resmen.
Neyse şu üç günde alacaklarımı aldım, stoğumu yaptım, uzun süre boyunca alışveriş yapmamak üzere kendime söz verdim.
Sadece eksik kalanları başka yerlerden alacağım o kadar :)

Gratis alışverişim ile başlayalım.

Ben Gratis alışverişimi Üsküdar'da yaptım ve iyi ki oradan yapmışım.
Oranın görevlileri daha nazikti.
Ve ben almasam da The Balm ürünleri tam takım stantında mevcuttu. 
Alayım diye baktım ama vazgeçtim nedense.

Benri Gül Kokulu Islak El Bezi : 1,20 tl.
Hobby Islak Havlu : 2,00 tl. 
Niye iki tane farklı marka aldım bilmiyorum. Sanırım o an çeşit olsun diye düşündüm.
Lionesse Epilasyon Aleti : Yüzüm için deneyeceğim belki kullanmasını beceririm de iple almakla uğraşmam. 2,00 tl.
Benri Kağıt Sabun : Kurtarıcı oluyor kimi yerde. Yedek aldım. 1,20 tl.
Robyem Seyahat Seti : Ben şampuan, duş jeli gibi şeyleri böyle küçük şişelere koyup kullanmayı daha çok seviyorum. 2,85 tl.
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu : Kullanışlı oluyorlar. 1,20 tl.
Benri Disk Pedler : Yedek aldım. 1,20 tl.


 Rossmann ve Migros alışverişim.
Yine Üsküdar Rossmann'a gittim ve normalde başka yerlerde biten Essence 3,50tl kampanyasını burada buldum.
Üstelik 2 alana oje hediyeydi.
Pantene Doğal Sentez : Bu şampuanı daha önce kullanıp çok beğendiğim için tekrar aldım. 6,99 tl.
Essence Göz Farı 56 numara : 3,49 tl.
Essence Home Sweet Home Göz Farı 01 numara : 3,49 tl.
Essence Colour & Go Oje 113 Do You Speak Love : Hediye oldu.
Vaseline Yulaf Özlü Krem : 2,75 tl. Bunu da Migros'tan aldım.


 Ve son olarak Watsons alışverişim.
Loreal Prefect Clean Köpük Jel : Bunu merak ettim, elimdeki bitince kullanmak üzere yedek olarak aldım. 12,50 tl.
Loreal Makyaj Temizleyici : İkinciye %50 için aldım. 6,25 tl 'ye geldi.
Colgate Optik Beyaz Diş Fırçası 2'li : Yedek aldım. 9,68 tl.
Watsons Aseton : 1,99 tl.
Down Under Sıvı Saç Kremi : Yedek aldım. 10,25 tl.
Watsons Sakura Seyahat Kiti : Kokusu hoşuma gitti, sevimli geldiler gözüme. 4,99 tl.



2 yorum:

  1. Senin alışverişinde benimki gibi daha çok temizlik ürünleri ağırlıklı bir alışveriş olmuşş :D güle güle kullan hepsinii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Makyaj ürününden çok onlara gitti elim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...