3 Mart 2013 Pazar

Alışveriş Yaptım #1

Adana'dan yeni geldim, 2 gündür eşya yerleştirip dolap düzenliyorum. 
Çok yoruldum, üstüme fenalık basınca da o kadar işin arasında rahatlamak için kendimi Marmara Park'a attım.

Watsons, Gratis, Rossmann üçlüsünü gezdim. Sonunda Rossmann'da karar kıldım.
Bunları alıp çıktım :)


Lilibe 70li Kozmetik Sopa : Bunlar kulak temizleme çöpüne benzeyen ama daha çok makyaj düzeltmek için kullanılan (Google Translate tabiriyle) sopalar. Uzun süredir arıyordum, bulunca hemen aldım. 1,99 tl.

Lilibe 60lı Pamuk Pedler : Biri Aloe Vera içerikli, diğeri mikrofiber dokulu. Bu markanınkini ilk defa deneyeceğim. Kısmet bu işler. Tanesi 1,49 tl.

Listerine Ağız Bakım Ürünü : Denemek istiyordum bunu o yüzden küçük boyunu aldım. 2,90 tl.

Isana Hair İpek Özlü Saç Bakım Kürü : Çabuk kırılan saçlara iyi geldiği yazıyor üzerinde. Denemek için aldım. 4,95 tl.

Nivea Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyici : Makyaj temizleme mendilleri kirpiklerimin dökülmesine neden oluyor temizlerken. O yüzden böyle bir ürün istiyordum. Görevli bayanın iknaları ve ürünün indirimi sonucu aldım. 12,90 tl.

Kullandıkça yorumlarını da yapacağım ürünlerin.

Ve son olarak Koton' girdiğimde takı kısmında gözüme çarpan ve hoşuma giden küpeleri de ekledim fotoğrafa. 3,99 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...