6 Mart 2013 Çarşamba

Avon Ruj Instant Mocha

İşte aşk yaşadığım rujlarımdan biri.
Bu rujun rengini, dudağımda duruşunu, bıraktığı hissi çok seviyorum.
Saten sınıfında Instant Mocha 94655 kodlu bu ruju sıcak satıştan almıştım.

Kabı görüldüğü gibi Avon'un klasik ruj kaplarından. 
Siyah ve metal yapıya sahip.

Miktarı göründüğü kadar.
Tutuşunda bir ağırlık fark ediliyor ayrıca.

Rengini nasıl tarif etsem bilemedim. Gül kurusu ile toz pembe arasında sanki.
Sürülüşü zahmetsiz, kadifemsi bir his bırakıyor dudakta.
Rengini tam veriyor kolayca.
Kalıcılığı harika. En iyilerden biri kullandığım rujlar arasında.
Tek kusuru kokusu olsa gerek. Ama onu da ben umursamıyorum diğer özelliklerinin yanında.
Normal satış fiyatı 20,50 tl.
Ben sıcak satışta 7 tl gibi bir fiyata almıştım diye hatırlıyorum.

Tavsiye eder miyim kesinlikle.



1 yorum:

  1. bu renk bana da çok tavsiye edildi, güzelmiş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...