7 Mart 2013 Perşembe

Bioblas Saç Kremi Repair Effect

Merhaba, daha önce bahsettiğim gibi Bioblas'ı ve ürünlerini seviyorum.
Saçlarım da seviyor malum.
Bu yazımda yine bir Bioblas ürünü anlatacağım. 
Saç dökülmesine karşı durulanmayan saç kremlerinden repair effect olanı bugünkü konumuz.
Kendisini, durulanmayan saç kremi ararken keşfetmiştim.
Güzel bir keşif yapmışım, fotoğraftan anlaşılacağı gibi epey de kullandım.



 Nasıl etki ettiğini aşağıdaki yazılardan anlayabilirsiniz. 
Serum katkılı olması ve saç köklerine uygulanabilmesi bence önemli bir avantaj.
Malum bu tarz kremler saç köklerinden uzak tutulmalı genelde.


Kullanmaya başladığımdan beri saçlarımın iyileştiğini rahatlıkla söyleyebilirim. 
Tabi şampuanın ortaklığı da söz konusu burada.
Kolay tarama benim için önemlidir. 
Kırıklarımın ve dökülmemin çoğu saçlarımı açamamamdan kaynaklanıyor.
Bu sorunlara çözüm oluyor kendisi.

Olumsuz yanları elektriklenme sorununa çözüm olmaması ve kokusu.
Hala elektrikleniyor hala kabarıyor saçlarım.
Kokusu ise normal de güzel ama bana hitap eden bir koku değil.

200 ml lik pompalı şişesi ile kullanım kolaylığı sağlıyor.
Fiyatı yaklaşık olarak 12 tl civarındaydı diye hatırlıyorum.

Tavsiye ediyorum kesinlikle, en azından bir kez şans verilir bu kreme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...