5 Mart 2013 Salı

Bioblas Şampuan

Merhabalar, bu yazımda size benim ve saçlarımın en sevdiği şampuan olan Bioblas'ın yavaş uzayan saçlara özel olanını tanıtacağım.
Yaklaşık 2 sene önce başlayan Bioblas maceram devam ediyor. 
Saçları çok dökülen, cılız saçlara sahip biri olarak Bioblas'ı saçlarım ve ben çok seviyoruz.
Başka şampuanlar da denedim ama tilki misali yine dönüp dolaşıp bu seriye dönüyorum.
Daha önce yıpranmış ve yağlı saçlar için olanlarını denemiştim.
Bu sefer hem dökülmeye hem yavaş uzamaya derman oluyor kendisi.
Vaatleri aşağıdaki gibi.


İlk baştaki yazdıklarımdan anlaşılacağı gibi çok seviyorum Bioblas'ı.
Saç dökülmeme iyi geliyor. 
Şimdi uzatma konusunda da işe yaradığını düşünüyorum. 
Saçlarımın kestirdiğime oranla uzadığını söylüyorlar. 
Ama Bioblas ile ama kendiliğinden orasını bilemeyeceğim. Sonuçta uzuyor.
Artık her yerde satılıyor ve 10 tl gibi bir fiyata. Bence değer.
Zaten bereketli bir şampuan.

Beğenmediğim yanları ise rengi ki yeşilimsi bir rengi var.
Ve kokusu. Ben kokusunu sevemedim gitti.
Fakat saçlarım için katlanıyorum.
Bir de bu şampuanın üstüne benim saçlarım mutlaka saç kremi istiyor yoksa açmam çok zor oluyor.

Bu şampuan serisi ile ilgili unutulmaması gereken en önemli şey ise en az 6 ay kullanmak gerektiği.
6 ay ile sonuçlar oturuyor. Bir ay kullandım işe yaramadı olmaz yani.

Bitince yenisini alırım. Ve tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...