31 Mart 2013 Pazar

Bitirdiklerim #1


Mart ayının son gününde herkese kocaman bir merhaba :)
Bir aydır bitirmek için kendimce uğraştığım ve sonunda yazısını yazabildiğim Bitirdiklerim'e hoşgeldiniz.
Bloglarda en sevdiğim yazılardan biridir biten ürünlerin yazıları.
Sonunda bana da nasip oldu.


Evet eskiden bitip atmadığım yeni bitmiş tüm ürünlerimi koydum fotoğrafa.
Başlayalım.

Farmasi Islak Havlu : Yurtta herhangi bir şeyi silmek için kullandığım klasik ıslak havlulardan. Kokusunu ilk başta seviyordum ama sonradan bir tuhaf oldu. Bittiğine sevindim. Almam tekrar.

Deep Fresh Makyaj Temizleme Mendili : Uzun süredir kullandığım bir markaydı. İyi temizliyor ama maskarayı temizlerken kirpiklerimi döküyordu. Göz makyajı temizleyicisine geçtim bu yüzden. Tekrar almam artık.

Oriflame Feed Up Aromatic Summer Ayak Arındırıcısı : Severek kullandım.Yazısı burada. Yerine yine Oriflame'den başka bir arındırıcı aldım.

Sensodyne Tam Koruma + Beyazlatıcı : Sensodyne'i seviyorum. Tadı, etkisi, ferahlığı tam bana göre. Elimde başka bir diş macununa başladım onlardan sonra tekrar alacağım kesinlikle.

Oriflame Üzümlü Soyulabilen Yüz Maskesi : Bu maskeyi bitireli uzun süre oldu. Üzümlü, antioksidan etkili, soyulabilen bir maskeydi. Soyma işlemi özellikle zevkliydi. Sonrasında da yüzüm yumuşacık oluyordu. Satıştan kalktı ne yazık ki.

Oriflame Optimals Köpüren Yüz Temizle Jeli : İlk şişesini severek bitirdim. Ayrıntılı yazısı burada. Araya başka temizleyiciler koyacağım. Sonra tekrar buna dönerim ama.

Avon Slip Into : Kalem parfüm şeklinde almıştım. İyi ki öyle yapmışım. Açıkçası pek bana göre bir koku değildi. Tekrar kullanmam.

Persmant : Koltukaltı terlemesi ve kokuya karşı cildiye doktorundan aldığım bir jel bu. Terlemeye pek etkisi olmasa da koku konusunda epey yardımcı oluyor bana. Bittikçe yenisine geçiyorum.

Palmolive Sıvı Sabun : Aslında bu şişe de hem Palmolive'in hem de Selen'in sıvı sabunlarını kullandım. İkisi de güzeldi. Şimdi Katı sabuna geçtim. Daha sonra tekrar alabilirim.

Bioblas Saç Kremi : En sevdiklerimden bu saç kremi. Ayrıntılı yazısı burada. Elimdeki diğer kremler bittikten sonra tekrar alabilirim.

Nascita Disk Pamuk Ped : Sıradan ve ilk denediğim marka pamuk ped kendisi. Daha iyisini buldum tekrar almam.

Epey ürün bitirmişim darısı diğer ürünlere.

3 yorum:

  1. Gitsin eskiler,gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stok öyle bir dolu ki bir süre yeniler beklemek zorunda kalacak :)

      Sil
  2. tebrikler canım, yeniler gelsin:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...