12 Mart 2013 Salı

Feet Up Aromatic Summer Foot Scrub

Artık ayak bakımı konusuna girmenin vakti geldi.
Ben öyle ayaklarıma çok bakan biri değilim ki üşümesi konusunda pek çekmem de ayaklarımdan Allah'a şükür.
Ama yaz kış ayaklarım üşür, Adana sıcağında bile üşür.

Oriflame'den bu ürünü geçen yaz tatile çıkmadan önce almıştım.
Deniz, kum, güneş üçlüsü belki zarar verir diye, iyi ki almışım.
Kullanmaya başladığımdan beri ayaklarım yumuşacık oldu, sertleşme problemi de olmuyor.

Ürün 75 ml lik bir ambalajda satılıyor. Turuncu yaz rengi niyetine olsa gerek.


Yapısı hafif akışkan partiküllü bir halde.
Resimde tanecikleri görebilirsiniz.
Bu tanecikler sayesinde ayağın pürüzlerini alıyor.
Kullanırken köpürüyor ve azıcık mentollü bir kokusu var.


Ayağı rahatlatıyor bir yandan, bu üşüme yanında bazen olan yanmalara da iyi geliyor. 
Her banyoda kullandığım bir ürün.
Ne kadara aldığımı hatırlamıyorum.
Ve kesinlikle tavsiye ederim Oriflame ayak bakımı konusunda bence gayet iyi.

2 yorum:

  1. Oriflame in ürünlerini seviyorum ben de denemek güzel olabilir:)

    Bana da beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim :)
      Kendim Oriflame satışı yaptığım için mümkün olduğunca deneyerek müşterilerime ürün tavsiye etmeye çalışıyorum. Kullandığım ürünleri de genellikle hep sevdim diyebilirim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...