21 Mart 2013 Perşembe

Kajal Eye Liner

Merhaba, bugün bildiğimiz siyah kajaldan farklı olan gümüş renkli bir kajalı anlatacağım.
Oriflame 17082 Silver River kodlu kajal eyeliner.
Ben bu kajal eyelinerı göz içine beyaz göz kalemi niyetine almıştım.

Ürün yeşil tonlu bir kapta geliyor ve ağırlık bakımından hafif bir ürün.
Kabın alt kısmında leopar deseni mevcut.

 Açtığımızda görüldüğü gibi alta doğru kalınlaşan bir tasarımı var.

 Kajalların en büyük özelliği sürülürken 90 dereceye yakın bir açıyla değil de mümkün olduğunca yatay bir şekilde sürülüyor olması.
Sürdüğünüzde gümüş renkli, parıltılı bir renk elde ediyorsunuz.
Aydınlık göstermek için bence birebir.

Kalıcılık bakımından orta karar bir eyeliner.
Sürümü kolay ve rengini şeffaf bir şekilde veriyor.
Yumuşak bir dokusu var.
Benim kullanım amacıma uygun bir ürün kendisi.

2,5 grlık bu kajalı ben 3,90 tl lik bir fiyata almıştım.
Ürün ile kıyaslayınca epey uygundu alış fiyatım.

Bence alınıp kullanılabilir bir ürün.
Ben tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...