11 Mart 2013 Pazartesi

Okudum Bitti #6 Ölüm Adası

Normalde bu yazımda Tehlikeli'yi yazmam gerekiyordu ama Sevimli Küçük Yalancılar serisinin olduğu için vazgeçtim.
Sonra anlatmamam gerekenleri anlatırım mazallah.
O yüzden Ölüm Adası ile devam ediyorum.


Kitap Adı : Ölüm Adası 
Yazar : Engin Eryıldız 
Yayınevi : Arunas
Baskı : 2012

Bu kitap yazarın okuduğum ikinci kitabı ve ilk kitaptakine benzer bir etki bıraktı benim üzerimde.
Ana karakterimizden biri doktor Ergün Çetinoğlu. Kendisi ünlü ve işinde çok iyi bir cerrah. Aynı zamanda denize tutkun bir adam. Bir gün arkadaşının ailesi ve kendi eşiyle Ege Denizi’nde tekne ile tatil yapmaya karar verirler. Başlarına gelebileceklerden haberleri yoktur oysa.

Diğer ana karakterimiz ise Eira Flogard, İsveç Güvenlik Teşkilatı’nda görevlidir. Görev amaçlı olarak Yunanistan’a gönderilir. Yunanistan, Eira için büyük bir hayatta kalma sınavı olacaktır.

3 devletin ortaklığında yürütülen gizli bir proje sonlanıyor ama etkileri hala devam ediyor. Bu etkilere neden olan sırlar ise ölümüne korunmaya çalışılıyor. İnsan zekası ve hırslarının ne kadar tehlikeli olabileceğinin kurgusal anlamda kanıtlandığı bir kitap.

Bu kitapla ilgili daha fazla ayrıntı verirsem spoile girer. O yüzden alın okuyun derim. Bilim kurgu ve macera seviyorsanız bence bu kitabı da seversiniz. Sayfaları ne olacağının merakı ile hemen okumak isteyeceksiniz. Kitabım sonu ise tam bir sürpriz oluyor. Ve ben denize girerken bir daha düşüneceğim bu kitaptan sonra. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...