28 Mart 2013 Perşembe

Optimals Ferahlatıcı Tonik

Cilt bakımı için kullandığım ve çok sevdiğim toniğime merhaba deyin.
Oriflame'in Optimals serisinden olan Ferahlatıcı Tonik bana yine kayıt kampanyamdan gelmişti.
Normalde tonik kullanan bir insan değildim ama bu tonik ile düzenli kullanmaya başladım.

Toniğimiz 200 ml lik bir şişede geliyor.
Şeffaf ve akışkan bir yapıda.
Optimals serisinin en sevdiğim özelliklerinden biri olan harika kokusu benim en sevdiğim özelliklerinden.
Kullandığınızda cilde iyi geliyor ve rahatlatıyor.
Benim kullandığım kuru / hassas ciltler için olan bu ürün herhangi bir tahrişe neden olmuyor.


Arka kısım yazısı ve içindekiler yukarıda görüldüğü gibi.
Bu tonikten de ikinciyi almıştım.
Benim çok sevdiğim ve tavsiye edeceğim bir tonik kendisi.
Sanırım söyleyebileceklerim bu kadar.
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...