27 Mart 2013 Çarşamba

Optimals Köpüren Yüz Temizleme Jeli

Bugün size bir kaç aydır kullandığım yüz temizleme jelimi anlatacağım.
Oriflame'in Köpüren Yüz Temizleme Jeli bana yeni kayıt olduğumda kampanyadan gelmişti.
Ben de denemenin bir zararı olmaz dedim ve kullanmaya başladım.
Bana gelen tüm cilt tiplerine uygun olanı.

Görüldüğü gibi 200 ml lik bir şişede gelen bu ürünün en sevdiğim yanı kokusu oldu.
Ağır olmayan çok hoş bir kokuya sahip.
Süt gibi beyaz ama kıvamlı bir jel.
Elime bir miktar alıp köpürtüyorum ve yüzüme uyguluyorum.
Durularken yüzü iyice yıkamak gerekiyor.
Temizleme işlemini bence gayet iyi yapıyor.


Ürünün arkasındaki yazısı ve içindekiler yukarıda görüldüğü gibi.
Ben beğendiğim için ikinci bir şişe daha almıştım.
Ayrıca Optimals serisinin diğer ürünleri de olduğu için daha etkili olduğunu düşünüyorum.
Tavsiye edebileceğim bir ürün bu bakımdan.
Fiyatı değişmekle birlikte belli dönemlerde katalogda indirime giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...