29 Mart 2013 Cuma

Optimals Netleştirici Arındırıcı

Merhabalar,
Başlığın tuhaf durduğuna eminim ama Türkçesi bu şekilde ürünümüzün.
Oriflame'in Optimals serisinden olan bu arındırıcı bana cilt bakım setimde gelmişti yine.

75 ml lik bir tüpte gelen bu arındırıcının en belirgin özelliği çok minik partiküllere sahip olması sanırım.
Yüzünüze uygularken her ne kadar minik olsa da kesinlikle partikülleri hissediyorsunuz.
Fazla bastırmadan nazikçe uygulamak en iyisi bu bakımdan.

Yukarıda arka kısım yazısı ve içindekiler bulunmaktadır.
Bu arındırıcıyı uyguladığımda yüzümün gerçekten iyice arındığını hissediyorum.
Çünkü sonrasında yüzümde ekstradan bir nefes alma, rahatlama gözlüyorum.
Bunun yanında cildimi biraz kurutuyor ama toniği sürdüğümde yanma olmaksızın nemleniyor cildim tekrar.
Netleştirme konusunda ne diyeceğimi bilmiyorum yalnız.
Netleştirmeden kastını çözemedim de.

Ben haftada iki kez uyguluyorum ve bana yetiyor.
Bendekinin tüm cilt tipleri için uygun olduğunu göz önüne alırsak başka cilt tipine sahip biri de memnun kalabilir.
Ben tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...