18 Mart 2013 Pazartesi

Pamuk Gibi Bir Ten - Excipial Hidro


Bu yazımda size banyodan sonra kullandığım ve tenimi yumuşacık yapan bir üründen bahsedeceğim.

Excipial Hidro.

Bu ürün ile Roaccutane tedavim sırasında tanışmıştım.
Ama o sıralar pek de önemsememiştim.
Bu sene itibariyle ise kendisi en sevdiğim kremlerden biri haline geldi.

Daha çok yağlı ciltler için olan bu krem, su içinde yağ emülsiyonundan oluşuyor.
Yapısı akışkan kıvamda.
Cildinize sürdüğünüzde hemen emiliyor ve pamuk gibi yumuşacık yapıyor.
Yağ oranı az olduğu için vıcık vıcık bir his bırakmıyor ayrıca.
Her banyodan sonra kullanıyorum ve cildimin ihtiyacı olan nemi karşıladığını düşünüyorum.
Hafif bir kokusu var. Parfümlü değil ama bu koku.

Denemek isterseniz alıp kullanabilirsiniz.

Eczanelerden temin edebiliyorsunuz.
200 ml lik bir ürün ve uzun süre gidiyor.
Fiyatını ise ne yazık ki hatırlamıyorum.

4 yorum:

  1. Annem kullanıyordu.Çok memnundu.Bende denedim ama maalesef cildimi kuruttu.Fiyatı 8-10 tl civarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef her ürün her cilde uymuyor deneyerek öğreniyoruz en uygunu :)

      Sil
  2. Ben de irsi ve kalıcı olan ve her kış canımı okuyan Egzemalarım için bunun lipo sundan kullanıyorum. Annemde de var. Ailecek kullanıyoruz yani. Liposunu da öneririm. Muhteşem de kokuyor böyle yumuşacık tertemiz hissediyorsun. 8 seneden fazla oldu bu ürünü kullanıyorum. Bir dönem bu ilacı uzman doktordan başkası yazamıyordu hatta :( şimdi kendin de alabiliyorsun eczaneden neyse ki :)
    Bloğum yeni, seni de beklerim :))
    http://mathildanindunyasindayim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Roaccutane tedavisine başladığımda Liposu yağlandırıyor diye Hidroyu yazdı doktor ama şimdi Lipoyu da kullanabilirim. Tavsiye için teşekkürler ve çok geçmiş olsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...