16 Mart 2013 Cumartesi

Sinema Zamanı #1 - Muhteşem Yaratıklar

Merhabalar, hafta sonunuz nasıl geçiyor?
Bugün size bir kaç gün önce izlediğim bir sinema filmini anlatacağım.

Muhteşem Yaratıklar

Aslında tam bir sinema sevdalısıyım sadece bu sene pek müsait olamıyorum gitmek için.
Bu filme gitmeyi istiyordum zaten, fırsatını bulunca da kaçırmadım
Daha önce fragmanını izlemiştim hoşuma gitmişti.
Kitabı var aynı isimli ama ben okumadım.
Genellikle kitabını okuyup sonra filme giderim bu kez bir istisna oldu.

Konusuna gelecek olursak;
Ethan Wate yaşadığın kasabadan kurtulmak isteyen bir lise öğrencisidir. Aylardır rüyalarında yüzünü tam göremediği bir genç kıza ulaşmaya çalışırken yıldırım çarpmaları ile ölmektedir. Tabi uykusuzluk da cabası.
Okulun ilk günü okula yeni gelen ve Lena Duchannes isimli gizemli kıza aşık olur.
Lena, Ethan'ı kendinden uzak tutmaya çalışır ama o da aşka karşı koyamaz.
Fakat Lena'nın özel güçleri vardır ve bu ikisini de tehlikeye sokar.
Aydınlık taraf ile Karanlık taraf.
Lena ikisinden birini seçecektir.
Çünkü lanet işlemektedir.
Bu sırada ortaya çıkan kuzeni, annesi ve onu korumaya çalışan dayısı ile her şey iyice karışır.
Lena ve Ethan arasındaki aşk her fedakarlığa göğüs gerebilecek midir?

Bazı yerlerde duygulandım ama çoğunlukla acaba ne olacak diyerek izledim.
Film genel olarak fantastik anlamda beni tatmin etti.
İşin içinde Jeremy Irons  olunca daha çok hoşuma gitti.

2 yorum:

  1. bende fragmanını görmüştüm filmin, özellikle fantastik filmleri çok sevdiğimden mutlaka izleyeceğim :)

    bana da beklerim,

    makyajdaima.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoşuna gider bu film :) Blogunu takibe aldım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...