13 Mart 2013 Çarşamba

Tender Care Vanilya ve Çikolata


Tender Care'ler nam-ı diğer kuş yuvaları...
Oriflame'in en sevdiğim ürünleri resmen.
İlk tanışmamız Roaccutane tedavim sırasında çöle dönen dudaklarıma ablamın vanilyalısını vermesi ile oldu.
Ama o nasıl bir vanilyadır, resmen dudaklarımı yiyesim geliyor sürünce.

Şimdi ayrıntısına gelirsek ufacık 15 ml lik bir ürün ama ben bitiremiyorum bunları.
Sürdükçe bereketleniyor mübarek.
Kokusu gayet yoğun, kıvamı balm kıvamında.
Sürünce hemen emilmiyor sanırım tek dezavantajı da bu.

Vanilyalısı anlattığım gibi harika kokuyor.

Çikolatalıyı da meraktan ben almıştım.
Bunun da harika bir çikolata kokusu var. 

Ürün dudak, el, dirsek, göz kenarı gibi çeşitli uygulama alanlarına sahip.
Sertleşen deriye birebir.
Çok güzel bir nemlendirme ve yumuşatması var.

Fiyatı da 6,90 indirimli haliyle.
Tavsiye eder miyim şiddetle evet.



2 yorum:

  1. Ben bu ürünün vişnelisini kullanıyorum, inanılmaz güzel. Hatta eski rujlarımı eritip karıştırırken içine birazcık da bundan ekleyip mükemmel bir koku elde ettim. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet onun kokusu da gayet güzeldi ben elimde iki tane Tender Care olduğu için almamıştım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...