14 Nisan 2013 Pazar

Alışveriş Yaptım #3


Aslında bu alışveriştekilerin bir kısmı önceden alındı ama hepsini yazmak şimdiye kısmetmiş.
Alışverişin geneli Oriflame'den bu ay aldıklarımdan oluşuyor.


Oriflame Feet Up Advanced Topuk Çatlaklarını Onarıcı Krem : Bu kremi anneme aldım. Kendisi memnun kalmış, yedekliyoruz. 9,90 tl.
Oriflame Feet Up Advanced Antiperspirant Ayak Spreyi : Ayaklardaki terlemeye ve kokuya iyi geldiği söyleniyor. Denemek için aldım. 11,90 tl.
Mor Ayıcık : Yeğenim için aldığım ufak bir hediye.
Avon Advance Techniques Nemlendirici Durulanmayan Saç Kremi : IQ yapısı ile saçların özellikle kuru yerlerine etki ediyormuş. Merak edip aldım. 6-7 tl civarı bir şeydi.
Signal White Now : Küçük boyunu deneme amaçlı aldım. 2 tl.
Oriflame Dancing Lady : Kutlama davetiyesi ile aldım.
Oriflame Mirage Daydream : Oriflame'in yeni çıkardığı parfümü. İlk izlenimim iyiydi. 24,90 tl.
Oriflame Beauty Far Fırçası : Hediye geldi.
Avon Far Fırçası : Far fırçası istiyordum, onun için aldım. 3,90 tl.

Şimdilik bu kadar alışverişlerim.
Stoklarım iyice dolduğu için alışverişlere uzun bir ara vermeyi düşünüyorum.
Ama kısmet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...