23 Nisan 2013 Salı

Bir Gün Bir Çılgınlık Edip...


Vizelerimi bitirdim, hafta sonu tatilimi yapıp stresimi de attım.
Bunun yanında bir çılgınlık yaptım.
Saçlarımı kestirdim.

Beni bu çılgınlığa sürükleyen bir kaç neden vardı.
Öncelikle saçlarımın uçları kırılmaktan bitap düşmüştü.
Ayrıca sürekli bir dolaşmalar, kurumalar sonucunda da yolunmalar...
Bunun yanında saçlarıma kullandığım serum ve maskenin faydası var mı yok mu anlayamıyordum.

İyice kafam bozulunca da girdim kuaföre.
 Uçlarından alın, aman kat atmayın şeklinde tarifimi yaptım.
Sonuç ise yaklaşık 4-5 parmak kısalmış saçlar ve düz bir kesim oldu.
Beklediğimden fazla kısaldı (omuz hizası) ama kırıklar gittiği için razı oldum.
Kökü bende, uzar yine diye kabullendim.

İstanbul'da kuaföre gitmeyi sevmediğimden dolayı genellikle saç işlemlerimi Adana'ya bırakıyorum.
İstanbul'da kuaförlerden uzak durmamın temel nedeni ise Adana'ya göre fiyatların yaklaşık 2- 3 misli fark etmesi.
Örnek vermek gerekirse Adana'da 5 tl olan bir saç kesimi İstanbul'da genel olarak 20 tl,
kaş + bıyık işlemi  3tl bilemediniz 5 tl iken İstanbul'da 10 tl civarı devam ediyor.
Diğer işlemlerde de bu fiyat farkı devam ediyor.

Kaşlarımı tek güvendiğim kuaför hariç ince iş aldırınca yolunmuş tavuğa çevirdiklerinden burada mümkün mertebe ben düzenlemekle yetiniyorum.
Bu kulağa tuhaf gelebilir ama benimki gibi dağınık kaşlarınız varsa bir yerden sonra bıkıyorsunuz doğru kuaförü aramaktan ve saçma sapan alınmış kaşlarla dolaşmaktan.
Doğal, kalın kaş modasına uyduğumu düşünerek kendimi avutuyorum bende.
Bıyık da ise kendi işimi rahatlıkla görebiliyorum.

Valla içimi döktüm resmen. 
Buraya kadar dayanıp okuduysanız yüreğinize sağlık.
İyi bir hafta geçirmenizi dilerim.


2 yorum:

  1. İstanbul'da kuaför fobisi diye bir yazı bile yazılır. Ben de hiç sevmiyorum kuaföre gitmeyi. Güvendiğim bir kuaförüm var bir cm kes derim en fazla iki keser. Ben de ona gidiyorum hep. Kaşımı falan da kendim hallediyorum, güvenmiyorum pek :/

    YanıtlaSil
  2. Evet bende sevemedim buranın kuaförlerini işte...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...