28 Nisan 2013 Pazar

Biri STOK Dedi Sanki


Bu aralar başımda kavak yelleri esiyor sanırım.
Kendimi hiç bir işe tam anlamıyla veremiyorum.
Bu yazımın fotoğraflarını daha önceden çekip hazırlamama rağmen yazısını yazmak bir türlü nasip olmamıştı.
Kısmet bugüneymiş.

Bloggerlar arasında stok ile ilgili bir mim'in dolaştığını görmüşsünüzdür.
Ben ise mim'lenir miyim diye bekleyemedim ve kendi stoğumu göstermeye karar verdim.
Fotoğrafları çekmemin üstünden yaklaşık 2 hafta geçti.
Bir iki ürünü kullanmaya başladım o yüzden, ama olsun.

Öncelikle toplu bir hatıra fotoğrafı diyelim :)
Biliyorum çoklar. 
Bende sabırla bunlara sıra gelmesini bekliyorum ve o sırada alışveriş adına kendimi tutmaya çalışıyorum.

Gelelim grup fotoğraflarına.
Önce duş jelleri.
Benim duş jellerini çok sevdiğim gayet net bir şekilde anlaşılıyordur.
İndirimde bulduğumda alıp koyuyorum.
Hobby'nin Orkideli olanını küçük boyunda denemiştim ve inanın kaç ay büyüğünü aradım.
Ve sonunda bulunca da aldım. Kokusuna bayılıyorum çünkü.

 Bir sonraki grubumuz parfümler.
Çeşit çeşit parfüm alsam da genelde birini bitirip yenisine geçmeye çalışıyorum.
Tabi özel zamanlarda daha çok sevdiklerimi tercih ediyorum.

 Bu grup Kadınlar Günü'nde alınıp stoklanmış kısım.
Benri ürünlerinden oluşuyor.
Sıralarını bekliyorlar.

Saç Bakım Grubu.
Hepsi de durulanmayan saç kremleri.
Oriflame'in olanı gece bakımı için kullanılıyor.
Ama düzenli kullanmaya geçmedim henüz, o yüzden stokta.

 Cilt Bakımı Grubu
Oriflame'in ürünlerini kullanıyorum, bunlar ikinci kez alınanları.
Loreal'in yüz yıkama jeline başladım.
Onun yazısı yakında blogda olacak.

 Makyaj Grubu
Alınmış ama açılmamış maskaralar, farlar, makyaj temizleyici ve makyaj temizleme mendilleri.
Farlara özellikle hiç dokunmadım bile.
Kendimi iyi tutuyorum doğrusu.

Ve son grup.
Diş fırçası, diş macunu, vaseline krem, seyahat kiti ve el kremi.
El kremini kullanmaya başladım ama.

Benim stoğum işte böyle.
Stoğunu göstermek isteyen varsa mim olarak kabul edebilir.
Sizde ne hazineler yatıyor merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...