15 Nisan 2013 Pazartesi

Golden Rose Cat Walk Maskara


Bir maskara yazısı ile daha karşınızdayım.
Bu maskarayı uygun fiyatı ve merakım dolayısıyla almıştım.
Uzun süredir kullanıyorum ve yorumlayabilirim artık.

Golden Rose Cat Walk maskara turuncu kabı ile dikkat çekiyor öncelikle.


Maskaranın vaatleri koyu siyah efekti ve hacim.
Fırçası plastik yapılı ve DNA şeklinde bir yapıya sahip.
Uç kısımda kısalan plastik yapı kısa kirpikleri de yakalamaya yarıyor.


Düzgün bir fotoğraf çekemediğim için koyamadım ne yazık ki.
Benim görüşlerime gelirsek maskara hacim işlemini gayet güzel yerine getiriyor.
Kirpiklerimi dolgun gösterme konusunda başarılı oluyor.
Yalnız uzatma konusunda hiç bir katkısı yok diyebilirim.
Siyahlık efekti işlevini de yerine getiriyor bu maskara.

Bunların dışında bana göre, biraz hızlı kurudu.
Bu aralar ilk kattan sonra ikinci katı sürerken kirpiklerimi azıcık çekiştirme gibi bir huy da edindi.
Azıcık da dökülme yapıyor. Özellikle gözümün içine içine kaçıyor.

Ben genellikle bu maskarayı uzatma etkisi olan başka maskaralar ile birlikte kullanıyorum.
Böylece uzunluk ve hacim ihtiyacım karşılanmış oluyor.

Demem o ki ilk kullanmaya başladığım sıralar daha çok seviyordum ama şimdi biraz aramız açıldı.
Bitsin de kurtulsam diye kullanıyorum.

Fiyatı 5,90 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...