26 Nisan 2013 Cuma

Kitap Alışverişi Yaptım - Hepsiburada.com


Tuhaf bir hafta geçirdim.
Her gün bloga girdim, diğer blogları ziyaret ettim ama kendi bloguma yazı yazamadım.
Kitlenip kalıyordum sanki.
Ama bu tuhaf dönemi atlatıyorum olmalı ki tekrar yazmaya başlayabildim.
Bu süre içinde blogu ziyaret etmiş ama yeni yazı görememiş herkesten özür dilerim.

İlk yazım bir alışveriş yazısı.
Kitap alışverişi.
Bu kitapları hepsiburada.com'dan bir iki hafta önce aldım.
Bazılarını okudum hatta.
Yazısını ise ancak yazabiliyorum, kısmet işte.

8 kitaptan oluşan bu alışverişim aslında 2 parçadan oluşuyor.
Ortadaki Kalpsiz ve Mucizeler Dükkanına Dönüş ikinci postada alınmış kitaplar.
Diğerleri ilk alışverişimde alındılar.



Miras - Ruhlar Dehlizi 19,60 tl
Yalnız Gözlerin İçin 16,62 tl
Kalpsiz 10,95 tl 
Mucizeler Dükkanına Dönüş 12,42 tl
Gölgesizlerin Tutkulu Dansı 9,62 tl
Vurgun 13,00 tl
Tek Tadımlık Hayat 9,76 tl
Vampir Günlükleri Avcılar Vol.1 - Fantom 12,60 tl

Vurgun, Tek Tadımlık Hayat ve Vampir Günlükleri'nin kitaplarını okudum bile.
Şimdi ise Miras'ı okuyorum.

Kozmetik ve bakımdan kıstım ama bu kez de kitaplara gitti tüm paralar.
Kitaplar iyi, güzel geldi ama tek bir sıkıntı oldu. 
O da Yalnız Gözlerin İçin'in kapağı nasıl olduysa kesilmişti.
Geri yollamaya üşendim onu da öyle bağrıma bastım.
İşte bir yazının sonuna daha geldik.
Okuduysanız ne mutlu bana.
İyi geceler...



1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...