30 Nisan 2013 Salı

Kitap Alışverişi Yaptım (Yine) - Kiler


Kiler'de arada sırada kitaplar inanılmaz indirime girer. 
O dönemi yakalayabilirseniz ne mutlu size.
Ben yakaladım ve bir sürü kitap aldım yine.
Ama ne yapayım %50 indirim vardı hem de indirimi olan fiyatlar üzerinden dahi.

Gelin bakalım yine neler almışım :)
Yeni Başlangıçlar Mevsimi, Bir Dilekle Başladı Her Şey ve Kırık Kalpler Tamircisi kitaplarını etiket fiyatı yani 17 tl üzerinden %50 indirimle aldım.


Geri kalan tüm kitaplar ise sarı etiket üzerinden %50 indirimli idi.
Yeni Başlangıçlar Mevsimi 8,5 tl
Bir Dilekle Başladı Her Şey 8,5 tl
Kutsal Mezarın Günahkar Misafiri 4 tl
Kırık Kalpler Tamircisi 8,5 tl
Sonsuz Arzuya Uyanış 5 tl
Dokuz Günlük Kraliçe 2,5 tl
Kutsanmış Kan 4 tl
Geçmişin Kanı 2,5 tl 

Bazı fiyatlar komik değil mi?
Bir sürü kitap aldım ama pişman değilim.
Küçük Mucizeler Dükkanı serimi de tamamladım ayrıca.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...