2 Nisan 2013 Salı

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi


Nisan ayının ilk gününden merhabalar.
Bugün size bu alışverişimde aldığım ve yaklaşık bir aydır kullandığım için artık yazısını yazabileceğimi düşündüğüm Nivea'nın Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi'ni anlatacağım.
Biliyorum bir çok blogger arkadaş yazdı ama benim ilk kullandığım göz makyaj temizleyicisi bu.
O yüzden yeni yazıyorum.
Bu ürünü almamın sebebi dün Bitirdiklerim yazısında belirttiğim Deep Fresh makyaj temizleme mendillerinin kirpiklerimi dökmesi üzerine arayışlarımdı.

Gelelim ürünümüze.
 Görüldüğü gibi çift bazlı bir ürün kendisi.
Çalkaladıktan sonra bekletmeden pamuk pede almanız gerekiyor.
125 ml lik bir temizleyici.

Arkasındaki yazı görüldüğü gibi.
Benim deneyimlerime gelirsek;
İlk kullanmaya başladığımda bir iki gün boyunca gözlerimi temizlerken yanma ve kızarıklığa neden oldu.
Gözlerim ağlamışım gibi bir süre şişti ve geri indi.
Sanırım ilk defa böyle bir ürün kullanmamdan kaynaklanıyordu.

Sonraki günlerde bu etkiler tamamen kayboldu.
Aldığım yerdeki görevliye durumu anlattığımda görevli de epey şaşırdı bu duruma.
Şimdi rahatlıkla kullanıyorum.
O yan etkilerin hiç biri yok.
Makyajı temizledikten sonra hafif bir yağlı his bırakıyor ancak ben normalde de üstüne hemen yüzümü yıkadığım için sorun olmuyor.
Memnunum kendisinden ve elimdekiler bittikten sonra alabilirim tabi daha iyisini bulmazsam.

2 yorum:

  1. Bende bunu kullanıyorum:) lancome bifacil le aynı etkiyi yaratıyor bence, niye daha fazla para verelim öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, zaten bazı zamanlarda üründen çok markaya para ödüyoruz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...