21 Nisan 2013 Pazar

Okudum Bitti # 14 LİMOS


Kitap, Kitap, Kitap...
Kendimi tutamıyorum sürekli alıyorum ve okuyorum.
Yeni bir kitap daha, yine fuardan alınmış, okunmuş ve ancak yorumlanmış.


Kitap Adı : Mahşerin Dört Atlısı - LİMOS
Yazar : Larissa Ione
Yayınevi : Arunas
Baskı : 2012

İlk kitabı Ares'ten sonra hemen Limos'u da okudum. 
Hatta bir de aksiyon yaşadım bu kitapla ilgili.
Alışveriş merkezinde unuttum elimdeydi, aradım taradım.
Hayırsever biri danışmaya bırakmış da bulabildim.

Dikkat spoil içerir.

Konusuna gelirsek, Limos yani dört atlının tek dişi olan üyesi bir parti sırasında bir erkek tarafından öpülür.
Arik, onu öpen erkek, yer altından gelenler tarafından cehenneme götürülür.
Nedeni ise Limos'un aslında Karanlık Lord ile nişanlı olmasıdır ve başkası ona dokunmamalıdır.
Limos'un bekaret kemeri ise ancak kocası tarafından çıkarılabilir.

Arik cehennemde geçirdiği süre boyunca türlü işkenceler görür ama Limos'un adını vermez.
Bu sayede Limos zorla gelin olma durumundan kurtulur.
Limos, Arik'i kurtardığında ise işler iyice karışır. 
Arik hayal ile gerçeği ayıramamaktadır.

Limos içten içe Arik'e aşık olur ama belli etmez.
Bu arada Limos'un çok kötü bir huyu vardır, yalan söylemek.
Tüm hayatı yalanlar üzerine kuruludur demek yanlış olmaz hatta.

Arik ile Limos arasındaki tutku elle tutulur hale gelmiştir artık.
Ama bekaret kemeri işi bozmaktadır.

Her şeyin bir çözümü olacaktır ama yolunu bulmak lazım sadece.

Salgın ise kıyameti getirmek için son hız çalışmaktadır.
Thanatos'a kuracağı tuzak hem başlangıç hem son olacaktır.

Mitoloji severler okuyun bence.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...