5 Nisan 2013 Cuma

Sinema Zamanı # 2 Romantik Komedi 2


Sinemaya gitmeye pek vakit bulamıyorum ama vizelerden önce moral depolamak gerek.
Moralimin bozuk olduğu bir günde gittim bu filme.
Ve çıktığımda kendime gelmiştim nihayet.

İşte filmimiz : Romantik Komedi 2

İlk filmini de severek ve gülerek izlemiştim bu filminde de aynı etkiyi elde ettim.
Konusuna gelirsek, Esra, Mert ile evlilik planları yaparken Yiğit arkadaşını evlilikten vazgeçirmek için uğraşmaktadır. Aynı zamanda Didem, sevgilisi Cem'in kendisine evlilik teklifi etmesi için her yolu denemiştir. Ama teklif hala gelmemiştir.
Bunda Yiğit'in erkek arkadaşlarını evlilikten uzaklaştırma çabaları büyük rol oynar.
Yiğit, Mert'i evlenmeden önce bekarlığa veda partisine götürmek için erkekleri yalan söylemek durumunda bırakır.
Kıskançlık damarı tutmuş olan Didem'in yalanı fark etmesiyle cümbür cemaat kendilerini Antalya'da bulurlar.

Filmin güldürme kapasitesi bana göre epey yüksekti.
Espriler güzeldi, aşklar güzeldi.
Oyuncuların performansları kötü değildi.

Gülmek için gidip izlenebilecek, moral depolanabilecek bir film.
Vaktiniz olduğunda bir bakın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...