13 Mayıs 2013 Pazartesi

Avon Kuru Saç Uçlarını Onarıcı Serumu


Saçlarımı kestirdiğimi daha önceden söylemiştim.
Kırıklarımın gitmesi sayesinde bu ürünün ne kadar işe yaradığını daha rahat gözlemleyebildim nihayet.
Zaten kırık olan saç uçlarına uyguladığımda pek de bir değişiklik göremiyordum.

Avon'un üzerine çok konuşulmuş bu serumu 30 ml lik pompalı bir şişede geliyor.
Yapısının yoğun olması tüm saça yetmesine engel değil kesinlikle.
Elinize bir pompa sıktığınızda da yeterli olabiliyor.
Ben kaç aydır kullanıyorum yarısını ancak geçtim 2 güne bir uyguladığımı düşünürsek.

Kuru saç uçlarını onardığı söyleniyor ama dediğim gibi zaten kırık olan saçı düzeltmek bence mümkün değil.
Sadece tekrar kırılmasını önleyebilirsiniz.
Elektriklenmeyi kontrol altına alıyor evet.
Bunların yanında yumuşaklık, parlaklık ve harika bir koku yönü var.

İçeriği bu şekilde.

Kırık önleme konusunda saçlarımı kurutma makinasıyla kurutmamın dışında maşa ve düzleştiriciye maruz bırakmadığımı göz önüne alırsak yardımcı olduğu söylenebilir.
Yine de mucize beklememek lazım.
Ben en çok elektriklenmeye iyi gelmesi ve kokusunu seviyorum ama.
Bitince argan yağlı olanını denemeyi düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Fiyatına göre iyi bir ürün bence.Bende ara ara kullanıyorum.Çok ta güzel kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu çok güzel. Ben yeterince faydasını göremedim nedense. Argan yağlısını aldığımda ondan daha fazla fayda elde ederim umarım.

      Sil
  2. evet evet argan yağlısını kullanıyorum ben. Bu ürünü deneyip memnun kalmamıştım o daha iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime girdiğinde alayım o zaman mutlaka :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...