28 Mayıs 2013 Salı

Cilt Bakımım


Bugün size elimdeki ürünlerle uyguladığım cilt bakımımdan bahsedeceğim.
Kullandığım ürünler aşağıda fotoğraftaki ürünlerden oluşuyor.

Şimdilik bu ürünleri kullanıyorum, tabi bitip de başka ürüne geçince değişiyor.

Bu iki ürün direkt temizlik amaçlı kullandıklarım.

L'oreal Perfect Clean Köpük Jel : Sabah akşam yüzümü temizleme amaçlı kullanıyorum.
Yumuşacık yapması ile gönlümde taht kurdu özellikle.
Oriflame Optimals Clarifying Scrub : Haftada 2 kez yüzümü arındırma amaçlı kullanıyorum.
Kullandıktan sonra yüzüm gıcır gıcır oluyor kesinlikle.

Maskelerim.

Oriflame Optimals Oxygen Boost Yüz Maskesi : Haftada 1 kez yüzüme nem ve oksijen için ek takviye amaçlı kullanıyorum. Yıkama gereği duymadan kullandığım bir maske bu. 
Natura Therapy Volkanik Kil Maskesi : Özellikle cilt tonunu dengelemek, gerginleştirmek ve gözenekleri sıkılaştırmak için haftada 1 kez uyguluyorum. Kuruduktan sonra ılık suyla temizliyorum.


Oriflame Optimals Ferahlatıcı Tonik : Her yıkamanın ardından bu toniği kullanıyorum. Verdiği ferahlık hissi ve rahatlatması hoşuma gidiyor.
Oriflame Oxygen Boost Yüz Kremi : Sabah akşam kullandığım bu krem cildimin oksijen ve nem ihtiyacını günlük olarak karşılıyor. Ve yumuşacık yapıyor yüzümü.
La Roche Posay 50+ Faktörlü Güneş Kremi : Dışarı çıkmadan önce ve özellikle güneşli günlerde dışarıdayken bu güneş kremini kullanıyorum. Güneş kremlerini pek sevmediğim için çok da yorum yapabileceğim bir ürün değil.

Bu aralar uyguladığım cilt bakımım işte bu şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...