24 Mayıs 2013 Cuma

Isana Hair İpek Özlü Saç Kürü


Saç maskesi kullanmaya son bir iki ayda başlamış olsamda sevdim maske olayını.
İlk kullandığım saç maskesi Isana Hair markasının ipek özlü çabuk kırılan ve matlaşmış saçlar için olan bu maskesi.

150 ml lik sıkmalı tüpte satılan bu maske hafif bir pembe renge sahip.
Haftada 2 kez saçlara uygulanıyor ve 3-5 dk beklettikten sonra iyice durulanıyor saçlar.
O durulama anında saçlardaki yumuşaklık özellikle çok hoşuma gidiyor benim.
Saçların banyodan sonra daha kolay açılmasını sağlıyor.

İçeriği bu şekilde ürünün.

Kullanmaya başladığımdan beri yumuşaklık ve parlaklık vermesi memnun etti beni.
 Kırılmayı diğer işlemlerimle birlikte azalttığını söyleyebilirim.
4-5 tl gibi bir fiyata almıştım ve uzun süre dayanacak gibi görünüyor.
Fiyat performans açısından da memnunum.
Bittiğinde başka maskeler de denerim ama sonuçta ilk saç maskem bu ürün.
Yeniliklere açık olayım biraz.

Kullanmak isterseniz tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. cansucum şimdi vikitapı açıyorsun yukarıda giriş yapıyorsun.daha sonra yukarda Ayarlar var onunda alt kategorilerinde kutular vidgets var ordaki kodu alacaksın kopyalayacaksın daha sonra gagget eklemeyi biliyorsan blogunun anasayfasından kalem ifadesinin yanındakine tıkla seçenekler açılacak orda yerleşimi bul daha sonra sağ tarafta gagget ekle var tıkla ona sonra da/11. sırada ki html java script in yanındaki artıya bas açılan boş sayfanın içerik kısmına onu yapıştır işte bu kadar ben detaylı anlattım aşama aşama belki bilmezsin diye ama biliyosan iki dk lık iş ordan kopyalayıp yapıştırcan...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) yapabildim tarifin sayesinde.

      Sil
    2. rica ederim ne demek....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...