15 Mayıs 2013 Çarşamba

L'oreal Paris Perfect Clean Köpük Jel


Bugün size bir kaç haftadır kullandığım L'oreal'in köpük jelini anlatacağım.
Kendisi şimdilik en sevdiğim yüz temizleme ürünü haline geldi.

Ortasında kocaman görünümlü, vantuzlu bir cleanped'i var bu ürünün.

Arkasına kadar geçen bir delik tasarımı ile cleanped ürüne eklenmiş.
Bu tasarım ürünün milim bazında hacminin daha az olmasına neden olmuyor zannımca.

Bir sürü minik dişleri ve yumuşak yapısı ile ürünün yüzünüzde güzelce köpürmesini sağlıyor.

Alt kısmının bu tasarımı ise dilerseniz iki parmak arasında yüze uygulamayı kolaylaştırıyor.
Onun dışında tutmada rahatlık sağlıyor.

Vantuzu ile evde fayansa tutturabilirsiniz dilerseniz.
Ama ben yurtta olduğum için hep ikisi bir arada, deliğe takılı taşıyorum.

Kullanım şekli arkasında tarif ediliyor.

Gelelim benim gözlemlerime.
Ürünü kullanırken yüzümde bir ferahlama hissediyorum.
Sanki cildiniz hava alıyor gibi.
Bunun dışında çok hoşuma giden bir yumuşatma etkisi var ki cildim diğer kullandığım ürünlerle birlikte iyice ipek gibi oluyor.
Köpürmesi için uğraşmanıza gerek kalmıyor cleanped sayesinde de.
Su ile temizlerken çok zorluk çıkarmıyor.

Temizlik görevini bana göre gayet iyi yerine getiriyor bu ürün.

Tavsiye eder miyim kesinlikle.

3 yorum:

  1. bende kullanıyorum çok memnunum. şimdiye kadar memnun olmayan kimseyi okumadım birde hayvanlar üzerinde test edilmiyor olsaydı içim daha rahat olurdu:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım en iyi ürünlerin hep bu sıkıntıları var...

      Sil
  2. merhaba bu seri hala ülkemizde var mı? bilgi sahibiyseniz yanıt beklemekteyim teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...