17 Mayıs 2013 Cuma

Okudum Bitti #17 Soluksuz Kalan Kasaba


Bugünlerde kitap alma hızım okuma hızımı aşıyor.
Sebebi de kitap aldığım yerlerde yapılan indirimler.
Kendimi tutamıyorum hele ki istediğim kitapları indirimde görünce.

Bugün anlatacağım kitabı fuarda aldım, geçen ay okudum ama yorumu bu zamana kaldı.


Kitap Adı : Soluksuz Kalan Kasaba
Yazar : Kenneth J. Harvey
Yayınevi : Sonsuz Kitap
Baskı : 2012

Adındaki gibi soluksuz bırakan bir kitap olmadı ne yazık ki benim için.
Büyüdüğü balıkçı kasabasına kızı ile tatil yapmaya giden Joseph bir süre sonra kendini tuhaf olayların içinde buluyor.
Kızı Robin resim yapmayı çok seven ve buna yeteneği olan küçük bir kız.
Bu kasabaya geldikten bir süre sonra kaybolan küçük bir kızın hayaletini görmeye başlıyor.
Arkadaş olduğu bu hayalet kız onu bir süre sonra istemediği şeyleri yapmaya zorluyor ve hayatını tehlikeye atıyor.
Bunun yanında Joseph'in kaldığı evin yanındaki evde yaşayan dul kadın ise Joseph'in ilgisini çekmeye başlıyor.
Aslında hiç bir şey göründüğü kadar masum değil.
Kasabada insanlar öfke krizleri geçirmeye başlıyor, ardından ise nefes alma sıkıntıları baş gösteriyor.
Bunların son adımı ise nefessiz kalıp ölmek.
Kasabada git gide artan bu tuhaf ölümler sonucu ordu ve hükumet duruma el koyuyor.
Orduda bir kişinin aklına gelen ihtimal ise korkutucu.
Olayların bu ihtimal çerçevesinde ilerlemesi ise seçenekleri kısıtlıyor çünkü başkaları buna inanmıyor.

Sonu ise beklentileri karşılayamayacak kadar sıradan biten bu kitabı bitirmek için epey uğraşmam gerekti.
Olaylar sürekli aynı şekilde olup bittiği, heyecanlandıracak bir şey olmadığı ve sonu tahmin edilebilir olduğu için sıkıldığım bir kitaptı.
Bazen sanki ben bunu okudum daha önceki sayfalarda gibi bir his uyandırdı bende.
Pek tavsiye edebileceğim bir kitap değil doğrusu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...