30 Mayıs 2013 Perşembe

Okudum Bitti #20 Vurgun


Kitap Adı : Vurgun
Yazar : Lauren Kate
Yayınevi : Epsilon
Baskı : 2012

Sonunda aldım okudum ve bir seriyi daha bitirdim.
Sanırım geçen yazdı başladım bu seriye.
Düşmüş meleklere dair okuduğum ilk serim oldu, belki başka serilere de başlarım bu seri sayesinde.
Serilerin diğer kitap yorumlarını yazın eve gittiğimde yapacağım inşallah, kitaplar hep Adana'da.

Son kitabımızda Luce ve Daniel için geri sayım başladı.
Meleklerin nereye düştüğünü ve asıl olarak bu düşüşe neyin sebep olduğunu bulmaları gerekiyor.
Zaman kısıtlı, ipuçları nerede bilinmiyor ama tüm melekler ve şeytanlar düşüşü tekrar yaşamamak adına birlik oluyorlar.
3 gruba ayrılan ekip onları düşüşün olduğu yere götürecek ipuçlarını bulmak için yola koyuluyorlar.
Ama sırf yolculukları bile bir çok tehlike ile dolu.
Onları durdurmak isteyen sadece Lucifer değil, Kadimler, Terazi melekleri gibi bir çok engelleyici var.
Ama Luce, Daniel ve diğerleri kolay kolay pes edecek değiller.

Savaşlar, yapılan anlaşmalar, ittifaklar, kayıplar...
Luce gerçeği öğrenene ve laneti ortadan kaldırana dek daha fazlası da olacak.
Hikayenin sonu bizim coğrafyamıza kadar uzanıyor.

Aşk aslında nedir, nerde başlar nerde biter?
Ne zaman bağlılıkken ne zaman bağımlılık haline dönüşür?
Aşk nelere göğüs gerebilir?
Seven sevdiği için neleri göze alabilir?

Bu kitap ile Luce ile Daniel ve bir 3. kişi arasındaki aşk, sevgi açıklığa kavuşuyor.
Hikayenin sonu benim için gerçekten çarpıcı ve heyecan verici oldu.
Hiç beklemediğim bir son yaşadım gerçekten.
Ama sonuna kadar memnun olduğum bir sondu.

Düşmüş melekleri sevdiyseniz bu seriyi de seveceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...