19 Mayıs 2013 Pazar

Oriflame Feed Up Ayak Arındırıcısı

Oriflame'in en sevdiğim ürünlerinden biri ayak arındırıcılarıdır sanırım.
Bugün size onlardan birini anlatacağım.
İçeriğinde adaçayı ve tatlı badem yağı var.


Vaadleri "Adaçayının yatıştırıcı özellikleri ve besleyici, nemlendirici tatlı badem yağı bir araya gelerek ayaklarınızı ölü deri hücrelerinden arındırırken aynı zamanda sert deriyi yumuşatarak etkili bir bakım sunuyolar."

Ürün 75 ml lik sıkılması çok kolay olan bir tüpte geliyor.

İçindeki patiküller ayağınızdaki ölü deriyi rahatlıkla soyabilecek büyüklük ve sertlikte.
Benim ayaklarımda arada oluşan deri soyulmasına rahatsızlık vermeden ve soymaya yardımcı olarak ayaklarımı yumuşacık yapıyor.
Hafif naneli bir kokusu var.

İçerik listesi şu şekilde : 
aqua, glycerin, propylene glycol, pumice, acrylates copolymer, sodium laureth sulfate, coco-glucoside, prunus amygdalus dulcis shell powder, cocamidopropyl betaine, glycol distearate, phenoxyethanol, imidazolidinyl urea, menthol, laureth-4, sodium hydroxide, prunus amygdalus dulcis oil, parfum, methylparaben, disodium edta, salvia officinalis leaf extract, propylparaben, limonene, ethylparaben, linalool, formic acid, potassium sorbate, sodium benzoate

Bu üründen ben gayet memnunum.
Her banyoda kullanıyorum ama tahriş de yapmıyor.

Oriflame yeniden indirime soktuğunda alabilirim.
İndirimli satış fiyatı 6,90 tl.

Tavsiye edeceğim bir ürün.

6 yorum:

  1. Fiyatı uygun bir ürünmüş denemekte fayda var:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. banyoda mı süreceğim nasıl oluyor bende denemek istiyorum krem şekli gibi mi sürüp durduktan sonra yıkayacak mıyım ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyoda ıslak ayaklarına sürüp ovalıyorsun, ardından duruluyorsun :)Peeling gibi uygulanıyor.

      Sil
  3. Ben de gratisten almıştım foot scrub önce şekline bayıldım sonrada kullandıkça kokusuna:) oriflame nerde satılıyor ben de bakayım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame satış danışmanlığı şeklinde çalışıyor :) Yakınlarına sorarsan senin de ulaşabileceğin bir danışman bulabilirsin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...