8 Mayıs 2013 Çarşamba

Oriflame Oxygen Boost Krem


Ben normalde her gün yüzüne krem kullanan bir insan değildim bu kremden önce.
Oriflame'in bu kremini aldığımda denemekten zarar gelmez deyip kullanmaya başladım.
Düzenli olarak her gün kullanmasam bile etkisini göstermeye başlamıştı.
Her gün kullanınca sonuç benim için ayrıca güzel hale geldi.

Şimdi kremimiz Oxygen Boost yani oksijen içerikli bir krem.
Cildin oksijen ihtiyacını karşılamayı, berrak, sağlıklı, aydınlık bir cilt elde etmeyi vaat ediyor size.

İçeriğinde kahverengi deniz yosunu konsantresi, Aqua-Boost kompleks ve E vitamini mevcut.
Bu deniz yosunu konsantresi cildin oksijen tüketimini canlandırmaya ve nefes alışına yardımcı oluyor.
E vitamini antioksidan özelliği ile UV ışınlarının neden olduğu serbest radikallerin zararlarına karşı korumayı sağlıyor.


Sabah-akşam kullandığım bu kremin şu aralar 1/4 i kaldı. Fotoğraf daha öncesinin.
Bu krem sayesinde cildim yumuşacık oluyor.
Sanki daha aydınlık görünüyor.
Nefes alıp almadığı konusunda tam emin değilim ama kremin verdiği his hoşuma gidiyor.
Ciltte emilimi çok hızlı olmasa da yeterince hızlı bana göre.
Cildimde yağlanma yapmadı ya da sivilce gibi etkileri olmadı.

Oriflame şimdi bu kremi gündüz ve gece kremi olarak ayrı ayrı satışa sundu. Mayıs kataloğunda 24,90 tl satış fiyatı her birinin.
Denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...