22 Mayıs 2013 Çarşamba

Oriflame Oxygen Boost Yüz Maskesi

Merhabalar
Bugün size cildimin nem ihtiyacı için kullandığım maskeyi anlatacağım.
Oriflame Optimals Oxygen Boost serisine ait olan bu maske cildin nem ve oksijen ihtiyacını yoğun bir şekilde karşılamaya yarıyor.
Oxygen Boost formülü ve kahverengi algler içeren bu maske diğer özelliklerinin yanında cildi çevresel kirlenmelere karşı da koruyor.

75 ml lik sıkmalı tüpte geliyor maskemiz.

Maske hafif bir mavi ile beyaz arası renge sahip ve ferah bir kokusu var.
Yoğun kokmuyor ama kokuyu da mutlaka alıyorsunuz.


Temizlenmiş yüze kalın bir tabaka halinde sürdükten sürüyorsunuz ve 10 dk kadar bekliyorsunuz.
Ardından ped, pamuk vs. yardımı ile ciltte arta kalan fazla kısmı temizliyorsunuz.
Yüzünü maskeden sonra yıkayarak kullananlar da var.
Ama ben yıkamamayı tercih ediyorum.

Bu maskeyi haftada bir kez uyguluyorum ben.
İsteğe göre 2-3 kez de uygulanabilir.
Maskeyi sürdükten sonraki ilk dakikalarda hafif olmak üzere yanma ve batma hissediyorum.
Ama ardından geçiyor bunlar.
Süre dolup fazlalığı aldıktan sonra cildim ferahlamış gibi oluyor.
Sanki hava alırcasına bir his oluşuyor.
Bir süre sonra cildimin yumuşacık ipek gibi olması da cabası.
Cildi bir miktar aydınlattığını da söyleyebilirim.

Tavsiye edebileceğim bir maske kendisi.
Normal satış fiyatı 13 tl civarı.


4 yorum:

  1. oriflame ın maskeleri güzel bunu iç kullanmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas bir cildin varsa pek tavsiye etmem ama bir sorun yoksa hassasiyet anlamında deneyebilirsin.

      Sil
    2. Yok hassas değildir o kadar kullanabilirim sanı ım bu arada vikitap da olmuş çok sevindim anlatabildimmi diye düşünüyordum

      Sil
    3. Evet oldu çok teşekkür ederim ayrıca :)İndirimde bulursan maskeyi alıp deneyebilirsin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...