3 Mayıs 2013 Cuma

Sinema Zamanı #4 SES


Sonunda film izlemek için vakit buldum ve yine bir yerli yapım olan SES'i izledim.


Selma Ergeç ve Mehmet Günsür'ün baş rollerini oynadığı bu film tam bir gerilim filmi.
Derya(Selma Ergeç)'nın onu uykularından sıçratarak uyandıran kabusları ve bir anda duymaya başladığı gaipten gelen sesler ile hayatı yokuş aşağı sürüklenmeye başlar.
Annesinin evlenmesi yönündeki konuşmaları ve Onur(Mehmet Günsür)'un çevresinde olması işleri daha da zora sokacaktır.
Derya'nın duyduğu ses onu istemediği şeyleri yapmaya zorlamaktadır. Çocukluk arkadaşı ve patronu olan Onur'a içten içe beslediği duyguları da suistimal etmeye başlayacak olan ses Derya'yı geri dönüşü çok güç bir yola sokacaktır.
Çevresindeki her şeyin aslında hiç de göründüğü gibi olmadığını öğrenmek Derya'nın iç hesaplaşmasında onu sona sürükleyecektir.
"Her iyinin içinde bir kötülük, her kötünün içinde bir iyilik vardır." sözü bu filme kalıp gibi oturuyor.
İnsan kendinden nereye kadar kaçabilir ki?
Sesleri dinlemek doğru mu yanlış mı?
İnsanın korkularının temelinde yatanlar nedir aslında?
Bu filmi izleyip siz karar verin derim.


Bir de performansları değerlendirirsek Selma Ergeç bence çok iyiydi. Ben tvden uzak olduğum için dizilerdeki oyunculuğunu bilmiyorum. Ama bu filmde ben sevdim.
Mehmet Günsür için ise şöyle diyebilirim, biraz eğreti durmuş bu rol. Sanki zoraki oynamış gibiydi.
Diğer filmlerine nazaran yavan kaldı oyunculuğu bana göre.

Psikolojik gerilim seviyorsanız izleyin bu filmi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...