2 Mayıs 2013 Perşembe

Volkanik Kil Maskesi


Bugün size Tahtakale taraflarından aldığım bir kil maskesinden bahsedeceğim.
Bu maskeyi mümkün olduğunca haftada bir kullanmaya çalışıyorum.
Satıcının anlattıklarına güvenip almıştım, en azından şimdiye dek zararını görmedim.


 Hem yüz bakım maskesi hem de peeling görevi gören bu volkanik kil maskesi kabında yazan faydaları şu şekilde.
Hangilerini deneyimledin derseniz, rahatlatması, ferahlık vermesi, sıkılaştırması benim deneyimlediklerim oldu.

 Bu maskeyi yüzüme sürüp 10 dk bekleyince yüzünüzü inanılmaz gerebiliyor.
Mimikler o sırada sıfır.
Kuruduğu için mimiklerinizi kullanmak istediğinizde biraz gerginlikten dolayı canınız yanabiliyor.
Yüzümde maske varken arkadaşlarımın güldürmesi sonucu yaşadım o acıyı.

 Bu maskenin sevmediğim bir diğer yanı ise temizlenmesinin epey uğraştırması.
Suda çözüp yüzümü temizlemesi bir yerden sonra bıktırıyor.

Ama temizledikten sonra oluşan yumuşaklık hepsine değiyor.
Yüzüm gerçekten yumuşacık oluyor ve bu hissi seviyorum.
Ne kadara hangi dükkandan aldığımı ise hatırlamıyorum.
Bir daha gitsem o dükkanı bulabilir miyim kaybolmadan o konuda da şüpheliyim doğrusu.
Bitmesi epey uzun süreceği için sıkıntı yok şu an yeniden alma konusunda.

4 yorum:

  1. Kuafor malzemeleri satan yerlerde var bu urun bende almistim ama hepsini kullanamadm evdeki maske yogunlugu yuzunden :-)
    Bana da beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kil maskesi olarak bu var bir de nemlendirici maskem var :) Ama büyüklüğünden bitmiyor. Takibe de aldım :)

      Sil
  2. ben, de bayılıyorum maskelere, özellikle lush maskeleri çok seviyorum. Hatta blogumda da yazdım canım. Bak istersen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum tatlım :)Maskeleri uygulaması çok zevkli oluyor bence de...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...