28 Haziran 2013 Cuma

Okudum Bitti #22 Kara Yağmur



Kitap Adı : Kara Yağmur
Yazar : Karl Olsberg
Yayınevi : Can Yayınları
Baskı : Nisan 2011

Felaket senaryolarını seven biri olarak D&R daki Can Yayınları indiriminden kapmıştım bu kitabı.
İyi ki kapmışım dediğim bir kitap oldu doğrusu.

Kitabın ana konusu Almanya'nın Karlsruhe şehrine atılan atom bombası üzerine kurulu.
Bir gün Almanların hiç beklemediği bir anda atılan atom bombası insanların hayatını kökten değiştirmek için yeterli oluyor.

Ama bunun öncesinde ana karakterlerimiz saydığım Lennard Pauly ve Corinna Faller 'dan bahsedeyim size.
Lennard polistikten atılıp özel bir güvenlik şirketi için çalışırken Corinna ise belalı bir gazeteci.
Bunun yanında tarot kartlarını okuyabilen Fabienne Berger komşunun kızının kaybolması üzerine açtığı Kelt Haçı diziliminde gördüklerinden büyük bir olayın olacağını hissediyor ama ne olduğunu bulamıyor.
Lennard da küçük kızın bulunmasına yardım ediyor ve Fabienne ile kaderleri birleşiyor.

Atom bombasına gelirsek Lennard saldırı sırasında 10 yıldır görmediği oğlu Ben'in olayların tam ortasında kaldığını öğrenince kendini tehlikeye atarak ona ulaşmaya çalışıyor.
Corinna ise radyasyonun onu ciddi anlamda etkileyebileceği mesafede bir görev icabı bulunuyor.

Atom bombasının patlayışı, insanların yaşadıkları, radyasyonun tahribatı ve değişen hayatlar çok çarpıcı şekilde aktarılmış.
Bombanın arkasında gerçekten İslamcı örgütler mi var yoksa her şey sanılanın aksine çok daha tehlikeli boyutlarda mı? Bu soru düşündürüyor.
Bombanın patlamasından yarar sağlayanlar ve ortada dönen milyonlarca euro.

Ve son olarak her şeyi önceden gören kahin Nostradamus'un kehanetleri ile işler iyice ilginçleşiyor.

Okumanızı tavsiye edebileceğim, farklı bir kitap.


2 yorum:

  1. Çok güzel yorumlamışsın. Zaten kitap yorumlarını merakla takip ediyorum arkadaşım.. Çok çok teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Asıl bu güzel destek için ben teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...