25 Haziran 2013 Salı

Oriflame Feed Up Advanced Ayak Spreyi

Merhabalar
Benim ayaklarım normalden fazla terleyen bir yapıya sahiptir.
Yaz, kış, sobalı odada, klimada nerede olursa olsun terler.
Bunun sonucu olarak da henüz çözemediğim şekilde ayaklarım soğur, buz gibi olur, bazen morarır üşümekten.
Tabi sonucunda hastalıkta cabası.
Bu soruna çare olabilir belki diye aşağıda anlatacağım ayak spreyini aldım.

Oriflame'in tanıtımına göre bu spreyin özelliği;
Ferahlatıcı anti-perspirant deodorant Pro-Active Teknoloji ve Yoğun Bakım Kompleksi ile geliştirilmiştir. Hızlı kuruyan etkisi ile ayaklara hijyen kazandırmaya destek olur, kuru ve rahat hissedilmesini sağlar. Talk pudrası ile zenginleştirilmiş formülü, nemi emerek ayaklarda istenmeyen koku ve ıslaklığa karşı güvenilir bir koruma sağlar.
Ben terleme kısmı ile ilgileniyorum daha çok.


Her sabah çoraplarımı giymeden önce ayağıma sıkarak kullanıyorum bu ürünü.
Gözlemlerime gelirsek belli bir saate kadar her şey çok güzel gidiyor.
Terlemeyi kontrol altına alıyor, terleme olmayınca ayaklarımda üşüme de olmuyor.
Ama akşama doğru etki en alt düzeye iniyor ve etkisiz hale geliyor.

Genel olarak o etkinin bittiği saate kadar ayaklarımın terlemeyip üşümemesi bile benim için başarı sayıldığı için ben memnunum.
Tuhaf gelebilir ama özellikle yazın klimalı ortamda morarmadan kaynaklı açık ayakkabı bile giyemediğimi göz önüne alırsak belli bir saate kadar tutması yeterli benim için.
Gerekirse yanımda taşır müsait yerde yenilerim diye düşünüyorum.
Tabi daha iyisini bulana kadar kazanan bu ürün.

Bunların yanında sanki şekerli bir kokusu var.
Bazı kişiler için yoğun ve rahatsız edici olabilir ürünün kokusu, benden uyarması.
Bir de ayağıma sıkarken çıtır çıtır etmesi hoşuma gidiyor.

Terleme problemi ya da ayak kokusu derdi olanlara tavsiye ederim.
Benden daha fazla etkisini görebilirsiniz.


2 yorum:

  1. bencede o zaman çok iyiymiş zaten hangi ürün bütün gün terlemeden koruyabilir ki hiç sanmıyorum olsa da baya maliyetli bir şey olurdu heralde bilmem ki..neyse sonuçta sorununa çözüm olmuş sayıyorum valla oriflame helal olsun .ben de ürünleini severek kullanıyordum

    YanıtlaSil
  2. yaz için kullanılabilecek urunlerden denemek lazım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...