13 Temmuz 2013 Cumartesi

Loreal Hassas Makyaj Temizleyicisi


Bugün uzun bir aradan sonra yeniden bir ürünü size anlatacağım.
Ürünümüz Loreal'in çift bazlı hassas makyaj temizleyicisi.


Göz & Dudak için kullanılabilen bu temizleyicinin yarısına kadar geldim.
Kullanmadan önce çalkalanması gerekiyor ki birbirine iyice karışsın sıvısı.

Yağ kalıntısı bırakmaz diyen bu ürünü kullandıktan sonra yüzümü yıkamazsam o yağ hissi kalıyor ne yazık ki.
Makyajı çıkarmasına bakarsak bana göre yeterince iyi değil.
Gözlerimdeki normal rimeli çıkarmak için iyice ovuşturmak gerekiyor.
Ve kalan rimel parçaları ile sıvısı birleşip gözlerimin içinde kalıyor.
Anlayacağınız iyi çıkarmıyor benim makyajımı.

Ürünün tek iyi yanı sanırım gözleri yakmaması.
Bunun yanında epey ovuşturmak tahriş ediyor yine de gözlerimi.

Benim tavsiye edeceğim bir ürün değil. Daha iyileri var bana göre.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...