3 Temmuz 2013 Çarşamba

Okudum Bitti #23 Mucizeler Dükkanına Dönüş


Kitap Adı : Mucizeler Dükkanına Dönüş
Yazar : Debbie Macomber
Yayınevi : Martı
Baskı : 2013

Sonunda Kiler indirimleri ile seriyi tamamladım.
Seriyi bitirdim ama yorumları geç kaldı birazcık.

Serinin 4. kitabı ile Mucizeler Dükkanı'na ve Lydia'ya geri dönmüş olduk.
Bu kitapta Lydia ve ablası Margaret hayatlarının en zor sınavlarını aynı anda veriyorlar.
Margaret'ın kızı  saldırıya uğrarken aynı zamanda annelerinin sağlık durumu kötüye gidecektir.

Bunların yanında Alix düğün telaşı ile baş etme konusunda neredeyse tek başınadır. Jordan her şeyi basite indirgerken Alix'in altında ezildiği stresi ve gelinin isteklerinin yok sayılmasını gözden kaçıracaktır.
Jordan'ın annesi ve Jacqueline'in her şeyi kendi kafalarına göre yapmak istemeleri sabrını çok zorlamaktadır.
Ah Alix senin yerinde ben olsam düğünü felan dinlemez bırakır giderdim herhalde.

Colette ise kocasını basit bir kaza sonucu kaybetmiştir.
Patronu ile olan yakınlığı ve görmemesi gereken şeyleri görüp öğrenmesi ise onun tüm hayatını değiştirir ve Blossom Sokağı'na yönlendirir.
Ne var ki hamiledir ve bebeğinin babası için bir şeyler yapmalıdır.
Hamile bir bayanı fazla yormamak lazım ama.

Aşk her şeyin üstesinden gelebilecek midir sizce?
Sevdiğiniz için nelere katlanabilirsiniz?
Ya sevdiğiniz  birinin canı yandığında sınırınız nereye kadar ilerler?

Heyecanla okuyacaksınız bu kitabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...