19 Ağustos 2013 Pazartesi

Ben Kimim? MİM


Bir ay önce ortaya çıkmıştı sanırım bu mim.
Bana yapmaya ancak şimdi nasip oldu.
Bakalım benimle ilgili bilgileri merak ediyor musunuz?

Ben kimim?
Gerçek ismim anlaşılacağı gibi Cansu. 21 yaşında Endüstri Mühendisliği 4. sınıf öğrencisiyim.İstanbul'da yaşayan bir Adanalıyım.

Blogumun adı nereden geliyor?
Benim dünyamdan tüm dünyadaki insanlara ulaşmak istediğim için bu ismi seçmiştim. Belki dünyanın farklı yerlerinden okuyanlarım olur diye umut etmiştim ve oldu da.

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Şubatta geçirdiğim ameliyattan sonra evde yatarken sıkıntıdan blog okumaya başlamıştım. Sonrasında özellikle kitaplar hakkındaki düşüncelerimi 'ben de anlatmak istiyorum' diyerek blog açmaya karar verdim. Şu anda kitaptan çok kozmetik ve bakım blogu haline geldik ama olsun. Planlarım çok.

Neden kozmetik blogu?
Aslında asıl amaç kozmetikten çok kitap bloguydu. Sonrasında kozmetik konusunda yazmaya başladım. Kullandığım ürünleri yorumlayarak alacak kişilere yol göstermek ayrı bir mutluluk verir oldu. Nitekim ben de bir şey almadan önce blogları okuyorum iyi mi kötü mü diye. 

Kişiliğim
Kafasına bir şey koyduğunda bunu yapan, hırslı, inatçı bir insanım. Bu özelliğim bazen çok işime yarasa da bazen de sıkıntı çıkarıyor :) Bazen felaket tellallığı yaparım ama genelde çevreme neşe saçacak kadar hareketli ve güleryüzlü biriyim. Kitap okumadığımda eksik hissedecek kadar bağımlı bir kitap kurduyum.

Hoşlandıklarım
Fantastik içerikli kitap, film, dizi ne arasanız severim. Bilim-kurguya bayılırım. Kitaplar benim için Harry Potter ile başlamıştır ve hastasıyımdır. Felaket ve kıyamet senaryosu içeriklerine karşı özel bir ilgim vardır. Sanırım nedeni 8. sınıftaki Din Kültürü dersinden aldığım dönem ödevi konusunun Kıyamet Alametleri olması :) Tarihi olayları araştırmayı severim. Pantolonlarım ve converselerim vazgeçilmezimdir. Belirgin bir maskara ve dikkat çekici bir ruj ile yapılan makyajı seviyorum.

Hoşlanmadıklarım
İzinsiz özelime müdehale edilmesinden nefret ederim. İzinsiz kimsenin eşyasını kullanmam benimkinin kullanılmasını da istemem.   Biberin salça, toz ve pul hali hariç envai çeşidinden tiksinirim, ağzıma koymam. Yazılım derslerinden hiç haz etmem. Azıcık kinci bazen de saf bir insanım. Bilip bilmeden konuşan, burnu havada, soğuk nevale insanları sevmem.

En çok sevdiğim makyaj malzemem
Maskara ve koyu renk rujlarım.

Çantamda olmazsa olmazım
Cüzdan, kağıt mendil, ruj, ayna, tarak, kitap.

En son okuduğum kitap
Daima Cadı.

Evet benden bu kadar başka merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Çok güzel çok severek okudum..:))
    Böylece birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Güzel bir yazı olduysa ne mutlu bana

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...