29 Ağustos 2013 Perşembe

Bitirdiklerim #3


Merhabalar...
Yeni bir bitirdiklerim yazısı ile daha karşınızdayım.
Bu seferki ürünleri bitireli çok oldu yani Bitirme Projesi'ndeki ürünlerden yok.
Gelin şimdi bitirdiklerime bir bakalım.


Loreal Perfect Clean Köpük Jel : Bu ürünü çok sevmiştim. Ayrıntılı yazısını okumak için de ismine tıklayabilirsiniz. Tekrar almayı istediğim bir ürün.
Oriflame Feed Up Ayak Scrubı : Bu ürünü de çok sevdim. Elimdeki farklı ayak ürünleri bitince tekrar alacağım bir ürün.
Watsons Sakura Bella Vücut Scrubı ve Losyonu : İkisinin de özellikle kokusuna hasta oldum, bayıldım. Scrubın tanecikleri biraz sert geldi bana. Losyon ise orta kıvam bir üründü. Tekrar almayı düşünmüyorum ama.
Avon Pure O2 Parfüm : İlk aldığımda kokusunu çok sevmiştim ama zamanla bıkkınlık geldi. İyi ki bitti. Tekrar almam.
Avon Senses Duş Jeli : Romantik bir kokuya sahip bu duş jelini sevdim. Banyomu keyifli hale getirmişti. Ama tekrar almam. Başka başka duş jelleri deniyorum çünkü.


Bioblas Şampuan : Severek kullandığım bir şampuandı. Zaten Bioblas'ı ayrı seviyorum. Ama şimdilik elimdeki diğer şampuanlar bitmeden almam.
Excipial Hidro : Bunu da severek kullandım. Çok güzel yumuşatıyordu. Yalnız tekrar almayacağım farklı şeyler denemeyi tercih ediyorum.
Nivea Çift Etkili Makyaj Temizleyici : Çok sevdiğim ve tekrar tekrar aldığım bir ürün. Şimdilik benim favori makyaj temizleyicim. Tekrar alırım dediğim bir ürün.
Oriflame Yüz Scrubı : Beğendiğim bir üründü. İşini güzel yapıyordu. Ama elimde bundan bir tane daha var hiç açılmamış. Almam o yüzden.
Lilibe Disk Pamuk : 120'lik bu paketi zor da olsa bitirdim. Ama tam istediğim gibi kalın, yumuşak bir üründü. Yine alabilirim. Zaten Lilibe'nin pamuklarını çok seviyorum.
Colgate 360 Derece Diş Fırçası : Yumuşak olan bu diş fırçasını severek kullandım. 
Signal White Now Diş Macunu : Kısa süreli olsa da beyazlık sağlıyordu ama tadını sevmedim. Büyük boyunu düşünmüyorum.
Oriflame Parlatıcı : Parlatıcı kullanmayı hiç sevmiyorum. Son kullanma tarihi doldu ve attım o yüzden.

Evet bitirdiklerim bu şekilde idi.
Darısı Bitirme Projemdeki ürünlerin başına.


1 yorum:

  1. bende Bioblas'tan memnun kaldım, gerçekten iyi

    Darphin ve Clinique ürünlerinden oluşan çekiliş düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...