7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bitirme Projesi


Merhabalar...
Bir önceki yazımda bahsettiğim bitirme projesinin vakti geldi.

Oooohhhhoooo diyenleri duyar gibiyim.
Bir sürü ürün var bitmesi gereken biliyorum. 
Bunların bir kısmını almışım bir iki kullanımdan sonra bırakmışım, bir kısmını düzenli kullanıyorum ama hepsi de bitsin istiyorum artık.
Yer açılsın sıradakilere.

Şimdi bazı ürünlerin içinde ne kadar kaldığına dair işaretledim.
1 Kasım'a dek bitmese de yarılansın hiç olmazsa dediklerim var aralarında.
Sırayla bakalım ürünlerimize.

1. Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli : Bitirilecek bir ürün, yedeği de var. Sadece düzenli kullanmam gerek.
2.Garnier 3'ü 1arada : Bitmesini istiyorum. Yorumu yakında blogda olacak.

3. Oriflame Tonik : Yeni toniklere geçeceğim. Bitecek o yüzden.
4.Oriflame Maske : Yarısından az kaldı. Düzenli kullanımla biter umarım.
5.Oriflame Essentials Losyon : Zamanında kargo sıfırlama ürünü olarak gelmişti. Yazın yüzümün bronzlaşmaması için kullanıyorum. Bitecek.

6. Loreal Makyaj Temizleyici : Yeterli gelmeyen bir ürün benim için. Bitsin de kurtulayım.
7. Nivea Makyaj Temizleyici : Seviyorum, yedeği de var. Biter sonuçta.

7.Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Kremi : Sırada bekleyen saç kremlerine yer açılsın diye bitireceğim. Yorumu gelecek.
8.Isana Hair Saç Maskesi : Artık bitsin diye bolamadı kullandığım bir ürün. Sıkıldım bundan.
9. Avon Saç Serumu : Azıcık kaldı ama bitmiyor. Azimle bitecek umarım.

10.Oriflame Discover Hawai Duş Jeli : Kokusundan sıkıldım ama bir duş jeli canavarı olarak rahat biter. Üstüne bir şişe daha bitiririm duş jeli.
11. Gratisten aldığım Ayak Scrubı : Ben yeterince sevemedim bu ürünü. İndirim diye 2 tane alırsam böyle bitmesi için cebelleşirim işte. 
12. Oriflame Perfect Body Anti- selülit Scrubı : Aldım doğru düzgün kullanmadım diye etkisini de göremedim. Hiç olmazsa düzenli kullanayım da bir işe yarasın. 

13. Avon Selülit Kremi : Bu da aynı şekilde aldım ama düzenli kullanmadım diye etkisini göremedim. Yarılasam bile yeter benim için.
14. Nivea El Kremi : Sevdim bu kremi. Ne kadarı biterse kardır benim için.
15. Vaseline Nemlendirici : Adana sıcağında kullanması her ne kadar dert olsa da öyle ya da böyle bitecek.
16. Oriflame Anti- Persprant Ayak Kremi : Düzenli kullanınca güzel de üşengeçlikten yatıyor. Bitmesini istiyorum.

17. Oriflame Ayak Spreyi : Sevdiğim bir ürün, yeter ki düzenli kullanayım.
18. Nivea Black&White Deodorant : Stick'ini kullanıyorum. Bunu da çantada taşımaya almıştım.
19.Listerine Ağız Bakım Suyu : Sonunda proje sayesinde kullanılıp bitirilecek. Daha açmadım çünkü.

20. Little Black Dress : Sırf meraktan aldım ama bitsin istiyorum. Elimde parfüm çok çünkü.
21. Grace Roll-on Prafüm : Kokusu güzel ama kullanmadığım için duruyordu. Umarım bitecek.

Gelelim makyaj malzemelerine. Sık kullandığım gruplardan seçmeye çalıştım. 
Bekleme yapmasınlar artık.
22. Maybelline Mega Blush Maskara : Yeni aldım aslında. Aynı anda 2 maskara kullandığım için hiç olmazsa kullanılmış olur.
23. Oriflame Hyper Stretch Maskara : Düzenli kullanmayınca kirpikleri uzatıp uzatmadığını anlayamadım. Artık kullanılacak.
24. Maybelline The Colossal Maskara : Bitirmeye kıyamıyorum resmen ama artık bitmeli.
25.Golden Rose City Style : Elimde buna fark atacak maskaralar var olduğu için bekliyor zavallım. Kuruyana dek kullanayım, azaltayım hiç olmazsa.
26. Oriflame Hyper Stretch Kirpik Serumu : Düzenli kullanmadığım bir ürün daha. Artık düzenli kullanıma geçiyoruz.

27. Avon Perfect Kiss Ruj Testerları : Aslında daha çok tester var ama en çok kullanabileceklerimi seçmeye çalıştım.
28. Flormar Kalem Eyeliner : Aldım ama eyeliner çekemediğim için yatıyordu. Hiç olmazsa deneme yapayım sürekli de elim alışsın.
29. Göz kalemleri : Çok eskiden beri kullanıyorum ama bitmiyorlardı. Umarım daha sık kullanım ile bitecekler.

30.Nivea Arındırıcı Temizleme Maskesi : Aldım ama hiç denemedim. Kullanayım da aradan çıksın.
31. Oriflame Optimals gündüz ve gece kremleri testerları : Bunları da kullanayım yer kaplamasınlar.

Görüldüğü gibi ürün çok ama azimle bitmelerini umuyorum. Bazıları bitince de yerlerine bekleyenleri koymayı düşünüyorum. Hadi inşallah ortalık temizlenecek.

Sizde elinizdekileri böyle projelerle bitirmek isterseniz haberim olsun. 
Destek oluruz birbirimize. Daha zevkli olur birlikte.

11 yorum:

  1. Ne kadar cok ürün var öyle, umarım başarırsın :) Sanırım Avon ve Oriflame temsilciliği yaptın veya yapıyorsun ki bu kadar cok ürünü birikmiş onların. İnsan temsilci olunca en cok kendisi alıyor çünkü :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapacağım bitirmek için :) Kendim Oriflame, oda arkadaşım Avon temsilcisi. Sonuç ise alınıp bekleyen bir sürü ürün :) Hepimize kolay gelsin.

      Sil
  2. Kolay gelsin demekten başka bir şey gelmiyor elden, işin çok zor ama dediğin gibi düznli kullanımla biter sanırım :)
    Tavsiyem vaselini sabah uyanınca ve akşam yatmadan her gün sürersen hemencecik bitirirsin. Ben koca bir kutuyu böyle bitirdim ve tırnaklarım şu an daha iyi durumda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'nın sıcağında nemlendirici sürmek biraz zor geliyor ama yine de bol bol kullanıyorum :) İnşallah büyük bir kısmı bitecek.

      Sil
  3. Nice products!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balböceği yorumunu yanlışlıkla sildim kusura bakma lütfen.

      Sil
  5. Offff diyorum bu proje nasıl sonlanacak çok merak ediyorum, kolay gelsin canım :) İşte bunlar hep indirim kataloglarının eseri, uzun bir süre avonmuş, oriflamemiş falan aman uzak dursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hep o aklımızı çelen kataloglar yüzünden :)İnşallah bir çoğunu bitireceğiz ama merak etme.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bitecekler azimle, sabırla bitecekler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...