6 Ağustos 2013 Salı

Dönüş ve Alışveriş Yasağı


Uzuuuuun bir süredir ortalıklarda yokum.
İstanbul-Adana arası mekik dokumalarım Eylül 15'e kadar molaya girdi.
Staja gittim, 1 ay suni deri fabrikasında çalıştım ve sonunda evime geri döndüm.
Döndüm ama daha evde dinlenmeye fırsatı yeni buluyorum.
Sonunda da blogumun başına geçiyorum tekrar.
İnşallah aksaklık çıkmaz da düzen tutturabilirim güzelce.

Gelelim başlık konumuza.
Sevgili Alice'in başlattığı projenin çok güzel olduğunu düşünüyorum ve bende katılmaya karar verdim.
Elimde kullanılarak en azından 15 Eylül tarihe kadar bitirilmesi gereken çok ürün var.
Bu tarihte İstanbul'a geri döneceğim ve valizde o kadar eşya çok ağır oluyor doğrusu.
Alice'in koyduğu 1 Kasım tarihi ise sabit olmakla birlikte ben özellikle 15 Eylül'de durum değerlendirmesi yazısı yazacağım.
1 Kasım'da amacıma ulaşıp ürünlerimin en azından %75'ini bitirirsem de kendime koyacağım ödülü hak etmiş olacağım.
Bu süre içinde özellikle "maskara ve ruj" almak yok. 
Elimde bulunan dehşet sayıdaki maskara ve rujlar uzun süre bana yetecektir.
Diğer ürünler için ise stokları bitirmek temel amaç.
1 Kasım'a kadar bitenlerin yerine stoktakiler geçecek çünkü.

Hepsi bir yana düzenli kullanmadığım için yararını göremediğim ürünlerden faydalanmak ve para biriktirmek ise cabası.
Bir sonraki yazımda bitirme projemdeki ürünleri göstereceğim.
Bu gece için bu kadar. 
Kendinize iyi bakın :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...