25 Ağustos 2013 Pazar

Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Kremi


Merhaba
Bugün size saçlarım için uzun süredir kullandığım bir saç kremini anlatacağım.
Uzun süre önce alınan ancak sıra gelen bir ürün kendisi.
İçinde argan yağı olduğu için özellikle almıştım.

Down Under Natural's ürünlerinden ilk kullandığım bu saç kremi oldu.
Fısfıslı şişeye sahip bu ürün 200 ml lik.
Saç kırıklarını onardığını ve beslediğini söyleyen bu ürünün tam bilgisi aşağıdaki gibi.

Gelelim benim görüşlerime.
Saç kremi kokuları ile ilgili sıkıntım bu ürünle hala sürmekte ne yazık ki.
Bol bol sıktığım için kokusu tıkıyor beni.
Bunun yanında saçlarımı ağırlaştırdı birazcık.
Kırıklara etkisi olumlu yönde oldu mu derseniz olduysa bile ben anlayamadım.

Hiç mi iyi yanı yok derseniz var.
Saçlarımı sakinleştirmeyi, elektriklenmesini önleme işlemlerini çok güzel yapıyor.
Kolay tarama yönü de bir artısı.
Argan yağı içermesinin bir faydası oldu mu bilmiyorum.

Hepsi bir yana denize gittiğim 1 hafta boyunca her gün kullandım, buna rağmen saçlarımın kuruyup sertleşmesini engelleyemedik.
Yıkadıktan sonra sıkıyordum ve kendi halinde kurumaya bırakıyordum. Ama dediğim gibi kurudu saçlarım.

Ben tekrar almayı düşünmüyorum açıkçası.
Bunun yerine Gliss'in daha iyi iş gören ve daha uygun fiyatlı ürünlerini tercih ederim.

4 yorum:

  1. 150. izleyicinizim bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de bunun yeşil kapaklı olanını satıcının tavsiyesiyle aldım keşke almasaydım hiç bir işe yaramıyor zira kendisi . Bu arada bende glissi daha çok beğeniyorum özellikle şu sarı serisini :) Blogunu izlemeye aldım banada beklerim ; gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işe yaramayan bir ürün. Kesinlikle Gliss'ler çok daha iyi :)Hemen geliyorum bloguna :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...